• جمعه / ۱۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402101510475
  • خبرنگار : 50204

دری نجف آبادی:

مکتب شهید سلیمانی انسان ساز است

مکتب شهید سلیمانی انسان ساز است

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مکتب شهید سلیمانی و نیز راه امام راحل و مقام معظم رهبری، انسان ساز است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ۱۵ دی ماه در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک اظهار کرد: باید در مقابل نقشه‌های دشمن جنایتکار هوشیار باشیم و نیروهای بسیج و فراجا و سپاه و... آمادگی کامل داشته باشند، باید ضریب هوشیاری و مراقبت را در تمامی زمینه‌ها چندین برابر کنیم.

وی تصریح کرد: آمریکا داعش را ایجاد کرده و داعش با حمایت از استکبار جهانی در دنیا به ویژه در کشورهای اسلامی مرتکب جنایت شده است.

دری نجف آبادی ادامه داد: در حادثه تروریستی کرمان یک خانواده ۹ شهید تقدیم کردند و تعدادی از افاغنه و دانش آموزان نیز در این حادثه به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: معیار پیروزی تقوا است و همیشه جبهه تقوا و حزب الله و حماس پیروز بوده است. حماس ۱۸ سال در محاصره است و با رژیم صهیونیستی می جنگد و اکنون در طوفان الاقصی اسرائیل و آمریکا، شکست خورده اخلاقی هستند چراکه هیچگونه معیار اخلاقی را رعایت نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: رزمندگان حماس دیروز با سنگ و سلاح دست ساز جنگیدند و امروز با موشک به مقابله با اسرائیل مشغول هستند.

دری نجف آبادی اضافه کرد: این رژیم صهیونیستی با تلاش های فراوان هنوز موفق نشده یک اسیر خود را آزاد کند.

امام جمعه اراک با اشاره با انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان لیست داوطلبان مجلس شورای اسلامی را به وزارت کشور ارسال کرده و وزارت کشور به استان ها اعلام کرده و کاندیداها ۳ روز فرصت اعتراض دارند. حدود ۱۱ هزار نفر در این مرحله تایید شدند و امیدواریم در نهایت با آمادگی لازم ۲۹۰ نفر نماینده شایسته با ضریب اطمینان بالا در یک انتخابات باشکوه انتخاب شوند.

دری نجف آبادی تاکید کرد: جناح های سیاسی به دنبال مسائل انحرافی نروند و اگر حرفی دارند بر مسیر  قانون انتخابات و  پای صندوق های رای حرف خود را بگویند. انتخابات معیار است و باید با رفتن به پای صندوق های رای نظرات خود را اعلام کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha