• چهارشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402102014906
  • خبرنگار : 50084

سروری: نتایج‌ فرش‌آرا در نیم‌فصل نخست انتظارات را بالا برد

سروری: نتایج‌ فرش‌آرا در نیم‌فصل نخست انتظارات را بالا برد

ایسنا/خراسان رضوی کاپیتان فرش‌آرای مشهد گفت: نتایج خوب فرش‌آرا در نیم‌فصل نخست انتظارات را افزایش داده است، البته انتظارات هواداران را خودمان بالا برده‌ایم که از این هفته تلاش خواهیم کرد تا به عملکرد خوب خود بازگردیم.

سعید سروری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فرش‌آرای مشهد پس از تحمل ۲ شکست مقابل پوشاک حافظ ساری و آناصنعت قم اظهار کرد: دیدار مقابل آنا صنعت قم روز بد فوتسال برای ما بود، اما مقابل پوشاک حافظ ساری عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما قسمت نبود توپ‌هایمان تبدیل به گل شود، چرا که اگر موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد، تیم ساری را با اختلاف ۷ تا ۸ گل شکست می‌دادیم.

وی افزود: نتایج خوب فرش‌آرا در نیم‌فصل نخست انتظارات را افزایش داده است. هواداران دوست ندارند فرش‌آرا شکست بخورد. البته انتظارات هواداران را خودمان بالا برده‌ایم که از این دیدار تلاش خواهیم کرد تا به عملکرد درخشان خود بازگردیم.

کاپیتان فرش‌آرای مشهد تصریح کرد: می‌خواهیم به رتبه‌ای که حق فرش‌آرا است دست یابیم. برای تیمی از خراسان رضوی رتبه میانه جدول به هیچ وجه جایگاه خوبی محسوب نمی‌شود، اما لیگ امسال یکی از سخت‌ترین لیگ‌های سال‌های اخیر است و برخی تیم‌ها به لحاظ مالی هزینه زیادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: هیچ موقع دوست نداریم لیگ را در رتبه هفتم یا هشتم جدول به پایان برسانیم، می‌خواهیم فرش‌آرا جزو ۴ تیم برتر ایران باشد. امیدوارم با تلاش بازیکنان چند بازی اخیر را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم که تا پایان فصل بتوانیم در رتبه سوم و یا چهارم لیگ باقی بمانیم.

سروری گفت: شکست مقابل نماینده قم و ساری یک اتفاق بود. تمام بازیکنان یکدل شده‌اند تا در دیدار این هفته برابر شهرداری ساوه، دست‌پر از میدان خارج شویم و به روند خوب خود بازگردیم.

وی بیان کرد: خدا را شکر در هفته گذشته که شکست خوردیم، سایر رقبای ما نیز بازی‌های خود را واگذار کردند، فقط سن‌ایچ ساوه توانست به پیروزی برسد که به فاصله یک امتیازی ما رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha