• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402110403214
  • خبرنگار : 50295

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو:

توجه به تیم‌داری باشگاه‌ها در بعد همگانی رشته شنا مورد توجه است

توجه به تیم‌داری باشگاه‌ها در بعد همگانی رشته شنا مورد توجه است

ایسنا/زنجان رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: نگاه وزارت ورزش و جوانان با توجه به اهمیت رشته شنا، توجه به تیم‌داری باشگاه‌ها در بعد همگانی است.

محسن رضوانی امروز (چهارشنبه، چهارم بهمن ماه) در مجمع انتخاباتی هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان با بیان اینکه تعطیلات سه ساله ورزش و استخرها موجب شد، این اماکن ورزشی از حالت ورزشی خارج و به ورزش‌های آبی آسیب جدی وارد شود، اظهار کرد: نام مدارس شنا تغییر داده شده و این مدارس به‌عنوان پایگاه‌های آموزش شنا مطرح خواهند شد که این کار، شرایط را برای توسعه ورزش همگانی و رسیدن به قله موفقیت در شنا مهیا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در کشور فقط در سه استان استخر رایگان توسط اداره های کل ورزش و جوانان در اختیار هیأت‌ها قرار گرفته که زنجان یکی از این استان‌هاست، افزود: از شنا به‌عنوان پایه همه رشته‌های ورزشی یاد می‌شود.

او با بیان اینکه نگاه وزارت ورزش و جوانان در شنا توجه به تیم‌داری باشگاه‌ها در بعد همگانی است، گفت: در دید وزارتخانه، هر باشگاهی که مجوز کسب می‌کند موظف به تیم‌داری خواهد بود و با اجرای این طرح، جمعیت زیادی به جامعه شنا اضافه خواهد شد.

رضوانی با بیان اینکه در روزهای آینده، انتخابیه مسابقات المپیک را پیش رو داریم و رکوردهای ورودی سخت شده و تلاش فدراسیون کسب سهمیه است، اضافه کرد: وظیفه ما حفظ جوانان و روشن کردن مسیر است.

در ادامه جلسه، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بیان کرد: کار هیأت، کار مردمی است و رییس هیأت ورزشی باید بدون هیچ‌ چشم‌داشتی همه را بسیج و از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای رشته استفاده کند.

جواد بازرگان با بیان اینکه وظیفه ما ایجاد شور و نشاط است، افزود: تیم‌های شنا و واترپلو باید در زنجان ایجاد شوند. باید تلاش کنیم دوباره به روزهای اوج بازگردیم. از نظر زیرساختی نیز امکانات خوبی در حال ساخت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha