• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402111108078
  • خبرنگار : 50037

فرماندار رزن:

ضعف مدیریت در شرکت آبفای همدان مشهود است

ضعف مدیریت در شرکت آبفای همدان مشهود است

ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: ضعف مدیریت در شرکت آب و فاضلاب استان نسبت به بی‌توجهی به دغدغه و نیاز اساسی مردم شهرستان رزن مشهود است.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در دیدار با اهالی روستای بابانظر شهرستان رزن، با اشاره به ضعف مدیریت در شرکت آب و فاضلاب استان نسبت به بی‌توجهی به دغدغه و نیاز اساسی مردم شهرستان اظهارکرد: با توجه به چالش و بحران آب در منطقه و به منظور جامه عمل پوشاندن به هدف خدمات‌رسانی به مردم و حل چالش‌های اساسی مردم، سال گذشته اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال و در سال‌جاری نیز ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر، برای بهبود و رفع مشکلات آب مردم روستاهای شهرستان اعتبار اختصاص دادیم اما متأسفانه از سوی شرکت آب و فاضلاب اقدام قابل توجهی را تا امروز ندیده‌ایم.

وی با بیان اینکه با وجود اختصاص اعتبارات، مشکلات آب شهرستان رزن حل نشده است، افزود: علاوه بر آن با اعتبار قابل‌توجهی که قرارگاه سازندگی استان برای رفع مشکلات آب در سطح روستاهای شهرستان قرار داده است که در این رابطه حسن توجه و تلاش‌های فرماندهی قرارگاه سازندگی استان قابل تقدیر بود اما متأسفانه با عدم توجه مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان نسبت به رفع تنش آبی با مشکلات آب در شهرستان رزن مواجهیم.

غفاری‌آثار ادامه داد: با وجود اینکه مجموعه مدیریت شهرستان با همیاری و مشارکت خیرین، اهالی روستاها، دهیاران و همچنین شوراهای اسلامی روستا، نسبت به حفر و تجهیز چاه اقدام کرده‌اند اما بی‌تفاوتی و عدم توجه مجموعه مدیریتی شرکت آب و فاضلاب به نیازهای اساسی مردم در تأمین آب شرب و عدم تکمیل پروژه‌ها و تأمین نشدن اهداف مدنظر، موجب نارضایتی مردم شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان رزن، گفتنی است؛ برای حل مشکلات آب و فاضلاب روستاهای شهرستان رزن اعتبارات قابل‌توجهی از طریق قرارگاه سازندگی و همچنین کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اختصاص یافته اما به علت ضعف مدیریت مسئولان شرکت آب و فاضلاب همدان مبالغ فوق در جهت توسعه، تأمین و ترمیم شبکه آب شهرستان رزن هزینه نشده و مردم منطقه را دچار مشکلات فراوانی کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۲ ۰۰:۰۷

در این سالهای کم آبی میطلبید در انتخاب تیم مدیریتی آب وفاضلاب استان بدون دغدغه سیاسی ، از افراد توانمند ، با تجربه و ریسک پذیر استفاده کرد..‌‌