• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402112618861
  • خبرنگار : 50253

 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

١٣٣ پروژه درمانی کشور در حال طراحی و توسعه است

١٣٣ پروژه درمانی کشور در حال طراحی و توسعه است
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی  مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با اقدامات انجام شده ١٣٣ پروژه درمانی در کل کشور در حال طراحی و توسعه است.

میر هاشم موسوی ۲۶ بهمن ماه، در حاشیه افتتاح پلی کلینیک تخصصی شهرستان قوچان با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سازمان تأمین اجتماعی رویکرد دولت مردمی توسعه خدمت و یکی از خدمت‌های مهم، خدمات درمان است.

 وی عنوان کرد: بحمدالله در مناطق کم برخوردار و محروم توانسته‌ایم زیرساخت‌های درمان را توسعه دهیم و بر اساس رویکرد توسعه‌ای سازمان تأمین اجتماعی عمق خدماتی که برای تشخیص بیماری نیاز است از نوع تخصصی و فوق تخصصی در این مناطق ارائه می‌شود.

 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ١٣٣ پروژه درمانی در کل کشور در حال طراحی و توسعه است، گفت: یکی از پروژه‌ها پلی کلینیک تأمین اجتماعی قوچان است که دی ماه ١۴٠٠ شروع شد و امسال بر اساس زمان‌بندی به پایان رسید.

 وی افزود: برای اینکه در حوزه‌های مختلف خدمات بهتر ارائه شود از روز گذشته نیز استخدام جذب جدید نیرو برای تمام کشور انجام‌ شده و بر همین اساس نیروی انسانی موردنیاز پیش‌بینی ‌شده هم تأمین می‌شود.

١٣٣ پروژه درمانی کشور در حال طراحی و توسعه است

 موسوی همچنین اظهار کرد: در بخش‌های مختلف این پلی کلینیک تجهیزات تخصصی از جمله سونوگرافی تشخیصی و دستگاه‌های رادیوگرافی و آزمایشگاه‌های چند تخصصی مورد نیاز ارائه خدمات می‌شود و بخشی از نیاز درمان بیمه‌شدگان و بازنشستگان و همه ‌کسانی که درمان مستقیم مطالبه دارند به‌ صورت ١٠٠ درصد رایگان ارائه می‌شود.

 وی در پاسخ به سؤال ایسنا مبنی بر اینکه آیا احتمال تحویل دستگاه‌هایی همچون دستگاه ام آر آی و سی تی اسکن که نیاز شهرستان است به این پلی کلینیک وجود دارد، گفت: این دستگاه‌ها بر اساس سطح‌بندی در بیمارستان‌ها ارائه خدمات می‌کنند و در پلی کلینیک ضرورت‌های اولیه مثل رادیولوژی و سونوگرافی است که پیش‌بینی‌لازم شده و مستقر می‌شود.

مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی نیز در خصوص مشخصات ساخت پروژه پلی کلینیک قوچان گفت: ساخت پروژه در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع دی‌ماه ١۴٠٠ آغاز شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

علی رضازاده افزود: زیربنای پروژه که ٢٨٠٠ مترمربع است به‌ عنوان پلی کلینیک چند تخصصی ساخته‌ شده و تاکنون جذب ۶٠ پرسنل انجام‌ و مشغول خدمت هستند.

وی یادآور شد: برای آینده تخصص‌های مختلفی همچون اطفال، جراحی، زنان، دندانپزشکی و سایر تخصص‌های مورد نیاز در راستای ارتقاء تأمین اجتماعی و کیفیت‌بخشی خدمات جذب خواهد شد.

 مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون ۶۵ میلیارد تومان صرف ساختمان و ٢٠ میلیارد تومان نیز برای تجهیز هزینه شده است و در آینده برای این پلی کلینیک باید جذب تخصص داشته باشیم.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha