• شنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402112819808
  • خبرنگار : 50283

تالاب انزلی؛ میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی+ویدئو

تالاب انزلی؛ میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی+ویدئو

ایسنا/گیلان مربی تیم ملی قایقرانی گفت: این اردو بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو از اواخر مهرماه سال جاری در تالاب بین‌المللی انزلی آغاز و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد و ورزشکاران ۲۴ فروردین سال آینده برای کسب سهمیه المپیک به ژاپن اعزام می‌شوند.

آرش بصارت‌دار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اردوی تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی ایران بلافاصله بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو از اواخر مهرماه سال جاری در تالاب بین‌المللی انزلی آغاز شد و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد.

این مربی تیم ملی قایقرانی تصریح کرد: ورزشکاران ۲۴ فروردین سال آینده برای کسب سهمیه المپیک به ژاپن اعزام می‌شوند.

تالاب انزلی؛ میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی+ویدئو

 وی با بیان اینکه تالاب انزلی مکان بسیار مناسبی برای تمرینات تیم ملی قایقرانی است، افزود: امسال شرایط جوی و آب و هوا سازگار بود و طبق برنامه تمرینات را پیش بردیم.

بصارت‌دار با بیان اینکه این اردو در رشته کایاک برگزار شده، گفت: دو تیم آقایون و بانوان در اردو شرکت دارند که علی آقا میرزایی و پیمان قویدل در آقایان همچنین الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور و کیانا کمال‌زاده در تیم بانوان هستند.

مربی تیم ملی قایقرانی با بیان اینکه هم اکنون تمرینات در فاکتور استقامت انجام می شود و به زودی وارد فاز سرعت می‌شویم، تصریح کرد: در کنار تمرینات قایقرانی، برنامه بدنسازی، دو و شنا را نیز برای افزایش آمادگی جسمانی ورزشکاران داریم.

وی که سابقه سه سال کمک مربی پدرو سنا، سرمربی برزیلی تیم جمهوری اسلامی ایران برای بازی‌های آسیایی را در کارنامه خود دارد، افزود: در هر دو قسمت تیم آقایان و بانوان آمادگی قایقرانان بسیار رضایت بخش و خوب است و رکوردهایی که دارند، نسبت به گذشته حتی زمان اعزام به بازی‌های آسیایی، بهتر است.

تالاب انزلی؛ میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی+ویدئو

بصارت‌دار با ارزیابی مثبت شرایط اردو تاکید کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران همه از بندرانزلی هستند و در کنار خانواده‌های خود به سر می‌برند باعث شده تا شرایط روانی اردو بسیار خوب و مثبت باشد.

وی با تشکر از دکتر سهرابیان، رئیس و دکتر صابونچی دبیر فدراسیون قایقرانی کشور که با تامین شرایط مساعد، قایق‌های حرفه‌ای در اختیار اردو قرار دادند، افزود: هیئت قایقرانی بندرانزلی نیز بسیار کمک کار ما بودند و امیدواریم با کسب سهمیه المپیک بتوانیم جواب این اعتماد را بدهیم.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha