• سه‌شنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402121510988
  • خبرنگار : 50123

نامه‌های ریاست جمهوری به دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری ارجاع شد

نامه‌های ریاست جمهوری به دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری ارجاع شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به حجم بالای نامه‌های ریاست جمهوری در سفر دوم، گفت: ۱۶۸ هزار نامه در سامانه ۱۱۱ ثبت و در موعد مقرر به دستگاه‌های اجرایی ارجاع شد.

فرشاد طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه جلسات متعددی پیرامون تسهیلات سفر ریاست جمهوری با مدیران بانک‌های عامل برگزار شد، اظهار کرد: امید است پس از پالایش متقاضیان در سامانه رفاه ایرانیان، وام ۲۵ میلیون تومانی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شود.

وی افزود: برخی از نامه‌های ارسال شده قابلیت پاسخگویی نداشته و درخواست‌ها باید جنبه قانونی داشته باشد.

مدیر کل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به اقشار محروم جامعه دارد، تصریح کرد: افرادی که در سفر دوم تقاضای کمک معیشتی داشتند و تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده، به زودی مبلغی به حسابشان واریز خواهد شد.

وی تاکید کرد: افراد می‌توانند با استفاده از کد پیگیری ارسال شده نسبت به مشاهده وضعیت نامه خود اقدام و در صورت مشاهده بی توجهی شکایت خود را به بازرسی استانداری ارائه کنند.

طهماسبی با اشاره به حجم بالای نامه‌های ریاست جمهوری در سفر دوم، گفت: برخلاف مشکلات عدیده استان در زمینه امکانات و نیروی انسانی متخصص، به خود می بالیم که ۱۶۸ هزار نامه توسط همکاران در دستگاه‌های اجرایی در سامانه ۱۱۱ ثبت و در موعد مقرر به دستگاه‌های اجرایی ارجاع شد.

مدیر کل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: به همه درخواست‌های قانونی پاسخ مثبت خواهیم داد و پیگیر حق مردم استان هستیم، قطعاً با مدیر یا کارمندی که در این خصوص کم کاری کند قاطعانه برخورد می‌شود.

طهماسبی خاطر نشان کرد: میزهای ارتباط مردمی در مصلاهای نماز جمعه تدبیر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار است که افتخار می‌کنیم در ۳۴۰ برنامه برگزار شده در سراسر استان، بسیاری از مشکلات عام‌المنفعه مرتفع و در صورت مشاهده منع قانونی پیشنهادهای جایگزین به متقاضیان ارائه شد، بنا داریم میزهای ارتباطات مردمی را به صورت تخصصی برگزار کنیم و این میزها را با حضور مدیران کل، به روستاهای استان نیز خواهیم برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha