• چهارشنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402122316615
  • خبرنگار : 71951

مدیرعامل شرکت آبفا جنوب‎شرقی استان تهران خبر داد:

رتبه نخست آبفا جنوب‎شرقی استان تهران در شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز

رتبه نخست آبفا جنوب‎شرقی استان تهران در شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز

ایسنا/تهران مدیرعامل شرکت آبفا جنوب‎شرقی استان تهران گفت: ازجمله اقدامات بسیار مهمی که در حوزه امور مشترکین و با همکاری واحدهای حقوقی و حراست انجام‌گرفته، اخذ رتبه نخست این شرکت در بخش شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز است که با این مهم، معادل آب ۱۰ حلقه چاه است که به شبکه آبی منطقه، برگشت داده شد.

سعیدمنصور بقاهی در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد: در حوزه تأمین منابع آبی، با اجرای عملیات مهندسی مجدد چاه‌ها، ۳۰ درصد از ظرفیت از دست‌رفته به چرخه تولید آب این منطقه برگشته است.

وی مأموریت و وظیفه اصلی آبفا جنوب‎شرقی استان تهران را تأمین و توزیع آب شرب ۲۴۴ هزار مشترک و یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار جمعیت تحت پوشش دانست و افزود: در همین راستا، در کنار این مسئولیت خطیر، اقدام‎ها و طرح‌های مختلفی به صورت سالانه، مطابق برنامه‌ریزی، اعتبارات مالی، پیش‌بینی و جذب بودجه اجرا می‌شود.

مدیرعامل آبفا جنوب‎شرقی استان تهران بیان کرد: هم‌اکنون به‌منظور افزایش توان پدافندی ذخیره‌سازی آب شرب و بهبود هیدرولیکی شبکه توزیع آب، احداث ۱۰۰ هزار مترمکعب مخازن زمینی ذخیره‌سازی آب شرب در دست اقدام است که پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق جنوب‎شرقی استان تهران، به دلیل فرسودگی شبکه توزیع و تلفات آب، به‌ویژه در حوزه روستایی، یکی از طرح‌هایی که در این زمینه اجرا شد، ۴۲ کیلومتر لوله‌گذاری برای عملیات اصلاح و نوسازی خطوط قدیمی بود که علاوه بر خارج شدن لوله‌های فرسوده و قدیمی، نقش مهمی در مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت آب دارد.

بقاهی ادامه داد: به‌منظور در اختیار قرار دادن آب شرب سالم و بهداشتی به ساکنان شهرک‌های نوساز و اجرای عملیات توسعه شبکه، ۵۰ کیلومتر لوله‌گذاری در سال‎جاری انجام شد و برنامه‌ریزی برای حفر، تجهیز و اتصال ۳۰ حلقه چاه آب نیز در جریان است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر حفاری ۲۴ حلقه چاه آب جدید به‌منظور بهره‌برداری بهینه از منابع تولید زیرزمینی و تأمین آب شرب مورد نیاز مردم شریف این دیار، ازجمله اقدامات مهم آب‌رسانی مدیرعامل شرکت آبفا جنوب‎شرقی استان تهران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha