• یکشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403012613972
  • منبع : نمایندگی سمنان

اجتماع «وعده صادق» در سمنان و سرخه برگزار می‌شود

اجتماع «وعده صادق» در سمنان و سرخه برگزار می‌شود

ایسنا/سمنان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از اجتماع «وعده صادق» عصر امروز در معراج شهدای سمنان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس خرمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این اجتماع و جشن بزرگ امروز ساعت ۱۷ در میدان سعدی، معراج شهدای شهر سمنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اجتماع مردم غیور استان به شکرانه پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر قدس برگزار خواهد شد از مردم سمنان خواست با حضور در این جشن، حمایت قاطع خود را از اقدام مقتدرانه نیروهای مسلح کشور نشان دهند.

وی افزود: این اجتماع در حمایت از انتقام مقتدرانه موشکی و پهبادی نیروهای مسلح و سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و تنبیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار خواهد شد.

خرمیان با بیان اینکه جشن وعده صادق علاوه بر سمنان در برخی شهرهای دیگر استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: جشن و خروش مردم غیرتمند شهرستان سرخه با هدف حمایت از تنبیه رژیم صهیونیستی در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (۲۶ فروردین) بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدای شهر سرخه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یادآوری کرد: برپایی این اجتماع و جشن در برخی شهرستان‌های دیگر استان نیز برگزار می‌شود.

وی پاسخ به تجاوز صهیونیست‌ها را حق کشورمان دانست و با تمجید از پاسخ به‌موقع و کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی، گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از قدرت‌های منطقه و جهان هیچ‌گونه تجاوزی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره از مظلومان و بخصوص فلسطینی‌ها حمایت می‌کند، اظهار کرد: رژیم پوشالی صهیونیستی در غزه مرتکب جنایت و نسل‌کشی شده است و همه آزادی‌خواهان وظیفه دارند از این ملت مظلوم حمایت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به جنایت‌های متعدد صهیونیست‌ها در فلسطین و غزه، افزود: امروز همه ملت‌های آزاده، چهره خبیث و جنایتکار رژیم صهیونیستی را شناخته و بسیاری از مردم آزاده از آن اعلام انزجار کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha