• یکشنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403012614088
  • خبرنگار : 50184

معاون استانداری کرمانشاه:

سپاه به افسانه قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی پایان داد

سپاه به افسانه قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی پایان داد

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به حمله پهبادی بامداد امروز سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی، گفت: سپاه با این عملیات به افسانه قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی پایان داد.

علی شعبانی، ظهر امروز (۲۶ فروردین) با حضور در اجتماع دانشگاهیان دانشگاه رازی کرمانشاه در حمایت از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امروز در حوزه نظامی به خودکفایی دست پیدا کرده و تمام فناوری‌های این حوزه در داخل کشور تولید و پشتیبانی می‌شود و به اقتدار رسیده‌ایم. 

معاون استانداری کرمانشاه از پاسخ موشکی و پهبادی سپاه به رژیم اسرائیل به عنوان نمادی از اقتدار کشورمان نام برد و تصریح کرد: علیرغم اینکه آمریکا، انگلیس، فرانسه و حتی برخی کشورهای عربی در جریان پاسخ سپاه به اسرائیل از این رژیم منحوس پشتیبانی می‌کردند، اما نیروهای ما با اتکا به قدرت خود و طبق وعده الهی که پیروزی را از آن مومنین می‌داند، توانستند پاسخ سختی به اسرائیلی غاصب بدهند. 

وی تاکید کرد: با وجود اینکه تمام اشرار عالم در تلاشند تا این جرثومه جعلی را نگه دارند، اما همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، رژیم جعلی اسرائیل نابود می‌شود، چرا که اصالت ندارد و جعلی است. در حال حاضر هم این رژیم کودک‌کش با تنفس مصنوعی غربی‌ها سرپا مانده است. 

وی در ادامه به سابقه دشمنی رژیم صهیونیستی با مردم ایران اشاره کرد و گفت: حمله به کنسولگری ایران رد شدن از خطوط قرمزها و آشکار شدن اوج دشمنی رژیم صهیونیستی با ملت ایران بود، و گرنه پیش از این هم آنها با ترور دانشمندان بزرگی همچون شهیدان شهریاری، علیمحمدی، رضایی نژاد و فخری‌زاده و دست داشتن در حوادثی مانند حادثه کرمان دشمنی خود را با ما نشان داده بودند. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با تاکید براینکه اقدام سپاه، اقدامی در راستای تامین امنیت کشورمان بود، گفت: این اقدام امنیت‌زا لازم بود تا قدرت خود را به اسرائیل جنایتکار نشان دهیم. 

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با عملیات بامداد امروز ابتدا تحقیر شد و پس از آن ضربه بدی را متحمل شد. این عملیات میلیون‌ها دلار برای اسرائیل هزینه در برداشت و دو پایگاهی که از طریق آنها کنسولگری ایران را مورد هدف قرار داده بودند، مورد اصابت قرار گرفت.

شعبانی با بیان اینکه در پاسخِ سپاه، منازل مسکونی اسرائیلی‌ها مورد هدف قرار نگرفت، گفت: حتی اگر یک غیرنظامی هم آسیب می‌دید، اسرائیلی‌ها آن را روی دست می‌گرفتند و رسانه‌های غربی هم آن را انعکاس می‌دادند، اما از آن طرف حدود ۱۹۰ روز است که این رژیم جنایتکار بیش از سی و چند هزار انسان بی‌گناه را در غزه به شهادت می‌رساند و هیچ صدایی از این کشورها بیرون نمی‌آید. 

سپاه به افسانه قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی پایان داد

وی با بیان اینکه پاسخ سپاه به افسانه قدرت آمریکا و اسرائیل پایان داد و معادلات منطقه را به هم ریخت، عنوان کرد: تا پیش از این حمله، آمریکایی‌ها با واسطه قرار دادن کشورهای مختلفی از ایران می‌خواستند که به پایگاه‌های آنها حمله نکند و امروز از اینکه پایگاه‌هایشان مورد حمله قرار نگرفته ابراز خوشحالی می‌کنند و این چیزی جز اقتدار ایران اسلامی نیست. 

معاون استانداری کرمانشاه با بیان اینکه امروز روزی است که هر ایرانی به ایرانی بودن خود افتخار می‌کند، افزود: در طول تاریخ معاصر کشورمان تاکنون هیچگاه ایران در چنین موضع قدرتی قرار نگرفته است. 

وی در ادامه با بیان اینکه کشورمان امروز با دستان توانمند فرزندان خود در دنیا سرافراز ایستاده، گفت: کسانی که عملیات بامداد امروز را در تاریخ ثبت کردند، شاگردان همین دانشگاه‌ها بوده‌اند که موفق شده‌اند، ابزارهایی بسازند که کشور به آنها تکیه کند و در جهان مقتدر باشد و تهدیدات را از خود دفع کند. 

شعبانی تصریح کرد: جوانان ایرانی با کمترین هزینه توانسته‌اند پهبادهایی بسازند و بامداد امروز گنبد آهنین اسرائیل برای ساقط کردن هر کدام از این پهبادها چهار موشک پرتاب کرد و  این افتخاری بسیار بزرگ است که باید آن را برای عموم مردم تببین کنیم. 

شعبانی خاطرنشان کرد: جوانانی که این حماسه را رقم زدند، در داخل این کشور رشد و تحصیل کرده‌اند، علم آموخته‌اند و با اتکای به علم خود برای کشورمان اقتدار تولید کرده و از این اقتدار هم با تقوا استفاده می‌کنند، چرا که در پاسخ به گستاخی رژیم صهیونیستی، مهدکودک‌ها، بیمارستان‌ها و منازل مسکونی را مورد هدف قرار نداند، بلکه به جایی حمله کردند که احساس می‌کنند مرکز اقتدار دشمن است و دشمن با استفاده از آن کنسولگری ما را مورد هدف قرار داد. 

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایرانی حتی در جنگ با دشمنان هم رسم انسانیت را حفظ می‌کنند، تاکید کرد: ما براساس موازین الهی و شرعی می‌جنگیم، موضوعی که دشمنان ما در نبردهای خود نقطه مقابل آن را نشان داده‌اند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha