• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403020201480
  • خبرنگار : 50692

مراسم معارفه سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی هرمزگان برگزار شد

مراسم معارفه سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی هرمزگان برگزار شد

ایسنا/هرمزگان در مراسمی با حضور مسئولین استانی، مجید سلحشور به‌عنوان سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان هرمزگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، مراسم معارفه سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان هرمزگان امروز ۲ اردیبهشت با حضور مسئولین برگزار شد.

آیت الله محسن ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با اشاره به آیات قرآن گفت: براساس آیات و روایات، مبارک بودن وجود افراد به معنای سودمندی است.

وی ادامه داد: محبوب‌ترین انسان‌ها نزد خدا افرادی هستند که برای مردم خدمت‌ بهتری ارائه دهد و خدمت‌گزاری به بندگان خدا آن هم در جامعه اسلامی افتخار بزرگی است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کلمات قصار امیرالمومنین (ع) عنوان کرد: خدمت به مردم کار با ارزشی است و ارزش و قیمت انسان به این است که کارهای خوب را به خوبی انجام دهد.

محمد مرودی معاون عمرانی استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت: در دو سال گذشته شاهد تلاش‌های شبانه روزی در حوزه راه و شهرسازی بودیم و اتفاقات خوبی رقم خورد.

ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان

وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در استان‌های برتر حوزه ساخت مسکن و تلاش مسئولان در این حوزه عنوان کرد: در حوزه مسکن تکلیف ما ساخت ۶۶ هزار واحد مسکونی بود که تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد تحویل داده شده و مراحل ساخت مابقی آن‌ها هم کلید خورده و بخش‌هایی از آن در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار هرمزگان با اشاره به توانایی‌های مسئول جدید خاطرنشان کرد: مدیرکل جدید هم از چهره‌های فنی و تخصصی است و سابقه فرمانداری به نگاه و عملکرد تخصصی او کمک کرده است.

هرمزگان در مسکن روستایی نیازمند توجه ویژه است

مجید سلحشور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان هم در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه نهضت ملی مسکن گفت: مردم به نهضت ملی اعتماد دارند، سهمیه استان ۶۶ هزار واحد است اما بیش از ۱۷۴ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که نشان دهنده نیاز مردم از یک سو و اعتماد آن‌ها از سوی دیگر است.

وی ادامه داد: مردم باور دارند که دولت می‌تواند مشکلات حوزه مسکن را به حداقل برساند، بیشتر از ۸۸ درصد افرادی که افتتاح حساب داشته‌اند آورده اولیه را تامین کرده‌اند و باید تلاش کنیم تا به اعتماد ارزشمند مردم پاسخ دهیم.

مجید سلحشور، هرمزگان را دارای نقش برجسته‌ای دانست و عنوان کرد: در حوزه‌های مختلف زیرساختی و آمایش سرزمینی به توجه ویژه نیاز داریم، ۴۵.۵ درصد جمعیت ما روستایی است و باید به مسکن در این حوزه توجه ویژه داشت.

وی ادامه داد: ایجاد نگاه جدید در حوزه آمایش سرزمینی و پهنه‌بندی‌های جدید ضرورت دارد، در همین راستا ایجاد شهرهای جدید در استان طراحی شده است.

در این مراسم از فعالیت‌های عباس کمالی تقدیر شده و مجید سلحشور به‌عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

سلحشور پیش از این به‌عنوان فرماندار ویژه میناب فعالیت داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha