• پنجشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403022014567
  • خبرنگار : 50037

اختصاص ۳۰ درصد اعتبارات شهرستان رزن به حوزه آب شرب

اختصاص ۳۰ درصد اعتبارات شهرستان رزن به حوزه آب شرب

ایسنا/همدان فرماندار رزن از اختصاص ۳۰ درصد اعتبارات سال گذشته این شهرستان به حوزه آب شرب خبر داد.

علی اصغر غفاری آثار در دیدار مدیرکل آب و فاضلاب استان همدان، اظهار کرد: با وجود اینکه شهرستان رزن نسبت به سایر شهرستانهای استان همدان دارای کمترین مشکلات در حوزه آب شرب بوده است، اما در سال گذشته بیشترین میزان اعتبار شهرستان را به حوزه آب اختصاص دادیم، چرا که موضوع آب برای ما اولویت است.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات آب مردم هیچ گونه تعارفی نداریم، افزود: کارهای خوبی در حوزه آب شرب شهرستان انجام داده ایم و سعی کرده ایم تا جایی که هر گونه مشکلات آب سطح شهرستان  وجود دارد را مرتفع کنیم و برای مرتفع شدن این مشکلات انتظار است اداره کل آب‌ و فاضلاب استان نیز کمک لازم را داشته باشند.

غفاری آثار با تاکید بر کمک اداره کل آب‌ و فاضلاب استان همدان برای  تامین اعتبار لازم به منظور پروژه  فاضلاب شهر دمق، خاطرنشان کرد: برای حفر چاه روستای گندوز اهالی خیر این روستا ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان  کمک کرده اند و در این روستا ۱۵۴ متر حفاری چاه انجام شده و برای تامین اعتبار مابقی این پروژه نیز نیاز به اعتبار بوده که باید از محل اعتبارات سال جاری برای آن اعتبار لازم پیش بینی شود.

وی با اشاره  به اختصاص یک میلیارد اعتبار برای  حفر و تجهیز چاه روستای کهریز بغاری نیز گفت: از این‌میزان اعتبار تاکنون ۵۰ درصد آن تخصیص داشته است و نیاز است برای تامین مابقی آن نیز کمک شود.

غفاری آثار با تاکید بر ضرورت  حل مشکل خط لوله آب ۱.۲ کیلومتری مجتمع خورونده، بیان کرد: در حال حاضر چاه روستای منصور آباد از محل خیری در حال حفاری بوده، ضمن اینکه حفر چاه روستای جربانلو با اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار انجام گرفته و ۵۰ درصد اعتبار تخصیص داشته است.

وی با اشاره به حل مشکل آب روستای تخت رزن، افزود: در روستای قراکند دارای مشکل آب هستیم که حل مشکل آن در دست پیگیری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha