• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403022215469
  • خبرنگار : 50455

مدیرکل تامین اجتماعی قم:

اتاق بازرگانی پارلمان اقتصاد و صنعت هر استان است

اتاق بازرگانی پارلمان اقتصاد و صنعت هر استان است

ایسنا/قم مدیرکل تامین اجتماعی قم با بیان اینکه اتاق بازرگانی پارلمان اقتصاد و صنعت هر استان است، گفت: اتاق بازرگانی می‌تواند پل ارتباطی مطمئن و قابل اعتمادی بین صنعتگران و دستگاه‌های اجرایی باشد.

سید علی موسوی مدنی در جلسه مشترک با اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی استان قم تعامل و ارتباط دوسویه بین تامین اجتماعی و اتاق بازرگانی را مهم ارزیابی و تصریح کرد: در سایه تعامل و تفاهم متقابل می‌توان به راهکارهای خوب و عملی برای حل و فصل مسائل فی مابین صنعت و کارفرمایان رسید.

موسوی مدنی کارفرمایان را از شرکای خوب تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: بسیاری از دغدغه‌های کارفرمایان از راه‌های مختلف از جمله جلسات مشترک با اتاق بازرگانی توسط تامین اجتماعی شنیده شده و اصلاح برخی بخشنامه‌های اجرایی در جهت کمک و رفع موانع تولید از جمله نتایج همین همکاری است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم خواستار ارسال لیست واقعی کارگران توسط کارفرمایان شد و گفت: سرمایه سازمان تامین اجتماعی حق الناس است و هرگونه کوتاهی در پرداخت حق بیمه واقعی و همچنین هرگونه استفاده من غیرحق از خدمات سازمان شرعا و قانونا درست نیست.

موسوی مدنی با بیان اینکه خواستار مشارکت مردمی و نظارت بر نحوه خدمت رسانی تامین اجتماعی قم شد، تصریح کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است از شرکای اجتماعی و مردم انتظار داریم با مشارکت و نظارت جدی بر نحوه عمل خادمان خود در تأمین اجتماعی قم در تحقق شعار سال سهیم باشند.

محمد ایرانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم نیز در این جلسه با بیان اینکه تولیدکننده‌ها شریک تجاری تأمین اجتماعی هستند، گفت: اتاق بازرگانی در مسیر تسهیل گری ارتباط صنعتگران و دستگاه‌های اجرایی به ویژه تامین اجتماعی گام برمی‌دارد.

ایرانی تأمین اجتماعی را از مهمترین سازمان‌های خدمت رسان به مردم و صنعتگران برشمرد و افزود: خواستار تعامل و نگاه ویژه تامین اجتماعی قم به مباحث حوزه صنعت و کارفرمایان در دوره جدید مدیریتی در استان هستیم.

وی تاکید کرد: مشکلات کارفرمایان و صنعتگران قم با همکاری و تعامل موثر بین اتاق بازرگانی و سازمان تامین اجتماعی قابل حل و فصل خواهد بود.

ایرانی از تأمین اجتماعی به عنوان امین بخش صنعت استان قم نام برد و تصریح کرد: اعضای اتاق بازرگانی از خوش حساب‌ترین کارفرمایان تامین اجتماعی هستند و آمادگی کامل دارند در مسیر تسهیل‌گری ارتباط بین کارفرمایان و تامین اجتماعی اقدامات موثری انجام دهند.

در ادامه این جلسه اعضای اتاق بازرگانی به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات حوزه بیمه‌ای صنعت استان قم پرداختند.

به گزارش ایسنا، بازرسی دفاتر قانونی، صدور مفاصا حساب، نحوه ارائه مستندات در هیات‌های بدوی و تجدیدنظر، درخواست روزآمد شدن برخی بخشنامه‌های فنی تأمین اجتماعی و لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی قوانین و مباحث بیمه‌ای به کارفرمایان از جمله مباحث مطرح در جلسه مشترک مدیرکل تأمین اجتماعی و اتاق بازرگانی استان قم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha