• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403022216125
  • خبرنگار : 50188

نویدکیا: نوش دارو پس از مرگ سهراب نمی‌خواهم؛ طلب سال قبل را پرداخت کنید

نویدکیا: نوش دارو پس از مرگ سهراب نمی‌خواهم؛ طلب سال قبل را پرداخت کنید

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: باید خیلی شفاف و روشن به مدیرعامل و هیأت مدیره و مسئولان شهری و مسئولان شرکت مس بگویم اگر قرار است کاری انجام شود الان اقدام کنید.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا شنبه شب پس از تساوی یک بر یک مس رفسنجان مقابل سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: باید در سه مقوله صحبت کنم. در مورد بازی، بازی با کیفیتی بود، اما در نیمه اول ما خیلی کیفیت لازم را نداشتیم و گاهی بازی از دست‌مان در رفت. مقداری به این دلیل بود که بالاخره با سپاهان بازی داشتیم و بازیکنان می‌خواستند به‌خاطر من بازی فوق‌العاده‌ای انجام دهند.

او افزود: احساسات باعث شد تا از جریان بازی خارج شویم و فضاهایی را در نیمه اول از دست بدهیم. نیمه دوم فوق‌العاده بود. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند در نیمه دوم کیفیت بالایی نشان دادیم و سپاهان حتی یک کرنر هم نداشت. و بازی فوق‌العاده خوبی در نیمه دوم بود. می‌توانستیم برنده بازی باشیم که متاسفانه یا خوشبختانه بازی مساوی شد.

سرمربی مس رفسنجان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که از آن‌ها ممنونم. امروز بیش‌تر از روزهای قبل بودند و این نشان می‌دهد هر روز حس بهتری به تیم پیدا می‌کنند. وقتی روز شنبه و روز کاری این‌گونه به استادیوم می‌آیند باید از آن‌ها تشکر ‌کنم. من همه بازی‌هایم را در اینجا مساوی می‌کنم و هواداران با تشویق‌های خود من را بیش‌تر شرمنده می‌کنند و امیدوارم در ادامه بیش‌تر به تیم کمک کنم.

نویدکیا در ادامه گفت: باید خیلی شفاف و روشن به مدیرعامل و هیأت مدیره و مسئولان شهری و مسئولان شرکت مس بگویم که بازی هفته آینده بسیار حساس است و من نوش‌دارو پس از مرگ سهراب نمی‌خواهم. آن‌موقع فایده هم ندارد هر کاری برای تیم انجام دهند. اگر قرار است کاری انجام شود الان اقدام کنید. لطفا پول سال گذشته ۱۰ نفر از بازیکنانم که مانده، پرداخت کنید. بعد از بازی این کارها به درد نمی‌خورد.

سرمربی مس رفسنجان در مورد دروازه‌بان‌های تیمش و رقابت بین نوشی صفیانی و حامد لک، گفت: داود یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است و فوق‌العاده بچه باشخصیتی است. حق دارد در تیم دیگری بیش‌تر بازی کند، اما اینجا دیدگاه من است و نمی‌خواهم به دروازه‌بان‌ها چرخشی بازی بدهم. حامد نفر شماره یک من است و اگر جایی حس کنم حامد خوب نیست، قطعاً از نفر جایگزین استفاده می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha