• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403022316284
  • خبرنگار : 50022

آغاز احداث پیاده راه تاریخی-مذهبی امامزاده حسن(ع) کرج

آغاز احداث پیاده راه تاریخی-مذهبی امامزاده حسن(ع) کرج

ایسنا/البرز عضو شورای شهر کرج گفت: پیاده راه امامزاده حسن(ع) با اصلاح هندسی‌هایی که صورت می‌گیرد نقش میدان توحید را در مدیریت ترافیک بیشتر می‌کند.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با ایسنا، از پیاده‌راه‌ به عنوان یک حالت حمل و نقل شهری با رویکرد سلامت و انسان محور و افزایش نشاط اجتماعی یاد کرد و گفت: بر اساس بررسی  و کارشناسی‌های صورت گرفته در سال گذشته، پنج نقطه از سطح شهر گزینه انتخاب و در دستور مدیریت شهری کرج قرار گرفت که در نهایت محدوده تاریخی-مذهبی امامزاده حسن(ع) با توجه به ویژگی‌های خاص به عنوان پیاده راه به تصویب رسید.

رحیمی اضافه کرد: پیاده راه امامزاده حسن(ع) در مسیر تاریخی-مذهبی کاروانسرای شاه عباسی و امامزاده حسن(ع) قرار گرفته که فاز اول پیاده‌روهای شهری با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومان آغاز شد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا اسلامی شهر کرج ابراز امیدواری کرد که در زمان مناسب این پروژه به بهره‌برداری برسد و تقدیم شهروندان شود.

وی گفت: در بهره‌برداری پروژه‌های حمل و نقلی باید به این نکته‌ توجه داشت  رویکرد و نظر مشورتی مجموعه پلیس راهور گرفته شود و با مشورت فنی و دلسوزانه این عزیزان اجرای این پروژه‌ها تسریع می‌شود. همچنین از زحمات مجموعه پلیس راهور کمال تشکر را دارم.

وی ادامه داد: پیاده راه امامزاده حسن(ع) با اصلاح هندسی‌هایی که صورت می‌گیرد نقش میدان توحید را در مدیریت ترافیک بیشتر می‌کند و باز مهندسی ایستگاه‌های تاکسی که نزدیک به شش ایستگاه تاکسی در محدوده وجود دارد دسترسی شهروندان به ایستگاه‌های داخل شهر و بیرون از شهر که در این محدوده واقع شده را راحت‌تر و ایمن‌تر کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۷:۴۹

فعلا تو کرج BRT گذاشتن ببینید هنوز نه بباره نه به داره چه ترافیکی شده هنوز مترو نیومده بالاخره کسی که تومترو باید بیاد بیرون دیگه