• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403022316372
  • خبرنگار : 71460

خروجی‌های رئال مادرید چه کسانی هستند؟

خروجی‌های رئال مادرید چه کسانی هستند؟

با نزدیک شدن به پایان فصل، وضعیت خروجی‌های رئال مادرید نیز تا حدود زیادی مشخص شده است.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد و در تمام فصل تنها دو بازی را باخته و به راحتی لیگ را به دست آورده و سوپرکاپ اسپانیا را نیز فتح کرده و در یک قدمی بالا بردن پانزدهمین جام قهرمانی در اروپاست. خیلی از این موفقیت‌ها را بازیکنانی رقم زدند که به روزهای پایانی قراردادشان با رئال نزدیک می‌شوند و ممکن است به‌زودی تیم را ترک کنند.

به گزارش آس، تنها کسی که قطعا با رئال ادامه نخواهد داد کپا است. این دروازه‌بان پس از مصدومیت شدید کورتوا جذب شد ولی در ادامه جای خود را به لونین داد و نتوانست دوباره جایگاهش را درون دروازه رئال به دست آورد. حالا که تیبو کورتوا بلژیکی بهبود یافته، کپا دروازه‌بان سوم است و آینده‌ای در مادرید ندارد و به همین خاطر در تابستان جدا خواهد شد.

کپا با وجود همه این‌ها، حرفه‌ای رفتار کرد و حتی در دیدار با سیتی به لونین هشدار داد که برناردو سیلوا معمولا پنالتی‌هایش را به مرکز دروازه می‌زند و توانست در پیروزی برابر سیتی نقش ایفا کند.

 لوکاس واسکس با عملکرد خوب در ال کلاسیکو حالا آینده‌اش را در این تیم تضمین کرده است و فصل بعد هم در رئال خواهد بود ولی درباره ناچو شرایط متفاوت است. ناچو در بازی رفت مقابل سیتی روی نیمکت قرار داشت تا شوامنی بتواند به عنوان مدافع میانی به میدان برود. ناچو سال‌هاست در رئال توپ می‌زند اما می‌داند که او چهارمین مدافع میانی است و نمی‌تواند خیلی حضور ثابتی در ترکیب تیمش داشته باشد. حضور یا حضور نداشتن او در دیدار  فینال مقابل دورتموند می‌تواند در تصمیمی که می‌گیرد اهمیت زیادی داشته باشد. به نظر می‌رسد ناچو در تابستان از رئال جدا شود.

در خط میانی تونی کروس هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و به نظر می‌رسد او یک سال دیگر در مادرید باشد. وضعیت مودریچ متفاوت است: یک ماه پیش همه می‌گفتند که او آخرین فصلش را در رئال سپری می‌کند ولی درخشش در بازی‌های اخیر باعث شده است تا مدیران رئال بدشان نیاید تا یک فصل دیگر با او ادامه دهند. او می‌تواند یک نیمکت‌نشین تعیین کننده در رئال باشد و بتواند با ورودش به زمین شرایط را برای رئال تغییر دهد. به این ترتیب احتمالا هم مودریچ و هم کروس سال بعد هم در رئال باشند.

و در نهایت خوسلو که حضورش برای فصل بعد قطعی است چرا که سران رئال‌ مادرید تصمیم گرفته است از گزینه خرید یک و نیم میلیونی او از اسپانیول استفاده کنند. او ۲۰۰۰ دقیقه بازی کرده است و ۱۷ گل زده است و به همین خاطر در رئال فصل بعد هم خواهد بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha