• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403022316384
  • خبرنگار : 50228

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش خوزستان:

از بانوان توانمند در سطوح مدیریتی ورزش کشور استفاده شود

از بانوان توانمند در سطوح مدیریتی ورزش کشور استفاده شود

ایسنا/خوزستان معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خواستار استفاده از بانوان توانمند در سطوح مدیریتی ساختار رسمی و غیر رسمی ورزش کشور شد.

سکینه ناصری مقدم در گفت و گو با ایسنا با اشاره به موارد مطرح شده از سوی وی در همایش ملی مدیران ورزش بانوان کشور، اظهارکرد: توجه ویژه به ساختار نیروی انسانی در سطح شهرستان ها(در بسیاری از شهرستان‌ها کارشناس ورزش بانوان نداریم)، استفاده از بانوان توانمند در سطوح مدیریتی ساختار رسمی و غیر رسمی ورزش، در نظر گرفتن اعتبارات ویژه بانوان در بخش ورزش همگانی، قهرمانی و مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار در سطح کشور و بازنگری در آیین نامه مجامع انتخاباتی (نواب رئیس هیات های ورزشی باید سوابق مدیریتی، تجربه و تخصص کافی در رشته های ورزشی را داشته باشند) عنوان شد.

وی با بیان این که این موضوع را نیز مطرح کردم که المپیاد استعدادهای برتر باید با هدف و نتیجه انجام گیرد و بعد از کشف استعدادها شرایطی برای پرورش و نگهداشت استعداد ها در نظر گرفته شود، گفت: همچنین معتقد هستم فدراسیون ها در بخش بانوان با توجه به نبود حامیان مالی در این بخش، از برگزاری لیگ خودداری کنند و مسابقات بیشتر در قالب قهرمانی کشور برگزار شود تا استعدادها در سطح کشور به دلیل عدم امکان حضور در مسابقات نادیده گرفته نشوند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: همچنین بحث تقسیم عادلانه اماکن ورزشی با توجه به اجرای طرح آمایش سرزمینی و در اختیار قرار دادن امکانات مساوی و برابر به بانوان را نیز در این همایش مطرح کرد.

وی با تاکید بر این که ساختار ورزش بانوان در سطح شهرستان‌ها باید درست شود، ادامه داد: سرمایه گذاری در بخش ورزش بانوان نتیجه سریع تری دارد و کسب این تتیجه می تواند افتخاری برای بانوان باشد. بانوان ما با حجاب اسلامی بارها ثابت کردند که در این حوزه توانا هستند.

ناصری مقدم در پایان نیز گفت: در مناطق کمتر توسعه یافته باید نگاه بیشتری باشد و تجربه نشان داده است مدال آوران ما از مناطق کمتر توسعه یافته بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha