• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403022316416
  • خبرنگار : 71460

ترزیچ مسئولیت شکست تلخ تیمش را بر عهده گرفت

ترزیچ مسئولیت شکست تلخ تیمش را بر عهده گرفت

سرمربی دورتموند با ناراحتی از شکست برابر ماینتس اعتراف کرد هیچ کدام از تاکتیک‌های او برابر ماینتس جواب نداد.

به گزارش ایسنا، در هفته ماقبل پایانی بوندسلیگا، ماینتس در ورزشگاه خانگی خود از بوروسیا دورتموند پذیرایی کرد و توانست با سه گل این تیم را شکست دهد.  دورتموند در حالی در این بازی تحقیر شد که چند روز قبل با شکست پاری سن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

ادین ترزیچ سرمربی دورتموند مسئولیت شکست فینالیست لیگ قهرمانان اروپا را  مقابل ماینتس بر عهده گرفت. او در صحبت‌هایی گفت: ما می‌خواستیم طراوت را به تیم بازگردانیم، می‌خواستیم به بقیه بازیکنان شانس بازی کردن دهیم و هیچ کدام از اینها امروز جواب نداد. البته من مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم. ما در این فصل بوندسلیگا خیلی وقت ها کیفیت بالای بازی مان را نشان دادیم ولی برابر ماینتس این اتفاق رخ نداد.

نیکو اشلوتربک، مدافع میانی دورتموند، تنها بازیکن ترکیب زردپوشان برابر ماینتس بود که در دیدار با پاری سن ژرمن نیز در ترکیب تیمش حضور داشت. ترزیچ ۱۰ تغییر نسبت به بازی قبل در تیمش اعمال کرد و در نهایت تیمش شکست تلخی متحمل شد.

مارکو رویس کاپیتان دورتموند نیز بعد از بازی گفت: ما  از خودمان انتظار بیشتری داریم و باید این بازی را فراموش کنیم.

لوتار ماتئوس کارشناس اسکای نیز گفت که دورتموند مستحق دریافت شش گل در نیمه اول بود و باید بیش از این‌ها دروازه‌اش باز می‌شد. ماتئوس گفت: بدون اینکه بخواهم به کسی توهین کنم، بازیکنان دورتموند نگرش درستی از خود نشان ندادند.

دورتموند با ۶۰ امتیاز در رده پنجم رقابت های بوندسلیگا قرار دارد و با تیم چهارم ۴ امتیاز اختلاف دارد. زردپوشان شنبه در هفته پایانی بوندسلیگا در خانه به دیدار دارمشتات می‌روند و در نهایت در آخرین بازی فصل ۱۲ خرداد در ومبلی در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال‌مادرید قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha