• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022316539
  • منبع : نمایندگی مازندران

۳۱ همایش بزرگداشت امامزادگان در مازندران برگزار می‌شود

۳۱ همایش بزرگداشت امامزادگان در مازندران برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به رتبه نخست استان در کشور از نظر میزبانی از امامزادگان گفت: ۳۱ همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان مازندران در ایام دهه کرامت با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی امروز 23 اردیبهشت در گفت‌وگو با رسانه‌ها با تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: ۳۹ امامزاده و بقعه شاخص استان میزبان جشن‌ها و مراسمات دهه کرامت هستند.
 
وی با اشاره به برگزاری جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در بقاع متبرکه که اجرا شده است، افزود: مراسم شعرخوانی، مدیحه‌سرایی و کاروان شادی شمیم کرامت در بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: به مناسبت دهه کرامت کاروان سفیران کریمه از قم و کاروان زیر سایه خورشید از مشهد مقدس در بقاع متبرکه حضور پیدا کرده و به برگزاری جشن خواهند پرداخت.

حیدری از برپایی ایستگاه سلامت در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: به مناسبت دهه کرامت ویزیت رایگان در برخی بقاع متبرکه استان با حضور پزشکان عمومی و متخصص انجام می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های مهم و محوری دهه کرامت را برگزاری مراسم تجلیل و بزرگداشت امامزادگان عنوان کرد و افزود: استان مازندران از نظر میزبانی از امامزادگان رتبه نخست کشور را دارد و به همین خاطر در ایام پایانی دهه کرامت ۳۱ همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان مازندران با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: در همایش بزرگداشت امامزادگان مازندران از خادمین، مدیران، هیات امنا و امامان جماعت امامزادگان و بقاع متبرکه استان تجلیل می‌شود.

حیدری عنوان کرد: همایش استانی بزرگداشت امامزادگان مازندران دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام شیری مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha