• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403022316592
  • خبرنگار : 71560

زره تن: تغییر راهبرد دفاعی کشور برای دشمنان حامل هشدار قاطع بود

زره تن: تغییر راهبرد دفاعی کشور برای دشمنان حامل هشدار قاطع بود

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشوری که در روزگار دفاع مقدس در تامین کوچکترین پشتیبانی‌های نظامی دچار چالش بوده است امروز پاسخ آن رژیم کودک کش را قاطعانه، فناورانه و عزتمندانه از خاک خود می‌دهد.

به گزارش ایسنا، آرش زره تن لهونی در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: با استعانت از خداوند متعال آخرین نطق خود را در مجلس شورای اسلامی به مردم عزیز کشورم به ویژه مردم سلحشور و عالم اورامات تقدیم می‌ کنم.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز عزت ایران در بین تمامی ملت ها زبانزد است. کشوری که در روزگار دفاع مقدس در تامین کوچکترین پشتیبانی‌های نظامی دچار چالش بوده است امروز پاسخ آن رژیم کودک کش را قاطعانه، فناورانه و عزتمندانه از خاک خود می‌دهد، تغییر راهبرد دفاعی کشور از صدر استراتژیک به بازدارندگی موشکی برای صاحبان خرد و تجربه پیام واضحی دارد این اقدام به هنگام که با رهبری فرمانده کل قوا انجام پذیرفت برای دوستان دلگرمی و برای دشمنان حامل هشدار قاطع بود.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:  جهان اسلام و مستعضفان اکنون قدرتی را احساس می‌کنند که به یاری خداوند متعال در سال‌های پیش رو قدرت اقتصادی منطقه غرب آسیا هم خواهد شد. اکنون که چهار سال از مجلس یازدهم گذشته است با افتخار عرض می‌کنم که در کار شما عزیزان با عبور از بحران‌های سخت و کم نظیر  مانند پاندمی کرونا موفق به حرکت در مسیر توسعه شده‌ایم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رشد قابل توجه سرانه گازرسانی در منطقه اورامانات با تخصیص بیش از هزار و صد میلیارد تومان در چهار سال اخیر، بهسازی و احداث راه‌ها که می‌توان به تونل ثلاث کنار گذره پاوه اشاره کرد. از آقای رئیس جمهور برای عمل به وعده خود در سفر استانی به کرمانشاه که دستور ارائه لایحه تجارت مرزنشینان را به مجلس  دادند، تقدیر و تشکر دارم، همچنین از شما همکاران عزیز که سنگ تمام گذاشتید صمیمانه تشکر می‌کنم، قطعا اگر این موضوع لایحه نمی‌شد، به صورت طرح اجرایی شدن آن با مشکل روبرو بود، در بیست و ششم خرداد ماه پایان مهلت سه ماهه دولت است که ان شاءالله سریعتر ساز و کار اجرایی این لایحه فراهم شود تا راهگشای چالش بیکاری جوانان این منطقه از کشور باشد.

وی افزود: امروز که در کسوت نماینده شما مردم عزیز آخرین نطق خود را ارائه می‌دهم بر خود می‌بالم که وکیل و مورد اعتماد مردمی بودم که در صفات و فضیلت‌های انسانی در جایگاه بهترین‌ها هستند. طی این سال‌ها اگرچه کارهای بسیاری انجام شد، اما اقدامات فراوانی نیز در پیش رو است؛ بنابراین زمان نطق پایانی را نه تنها به مرور اجمالی و کلی کارنامه نمایندگی اختصاص می‌دهم، بلکه در آخرین موقعیت موجود به عنوان نماینده مردم شریف اورامانات عرض می‌کنم هرچه برای این مردم کار کنیم کم است و باید تمرکز بیشتری بر زیرساخت‌های توسعه داشته باشیم و موضوعات صنعتی و گردشگری کشاورزی، تخصیص آب و باز چرخانی آب و اجرای سامانه سردسیری همچنین تقویت و ایمن سازی راه‌های مواصلاتی را توأم با پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی مد نظر و عمل قرار دهیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha