• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403022316919
  • خبرنگار : 50471

فرماندار نهاوند:

امسال باید پروژه نهضت مسکن ملی در نهاوند به نتیجه برسد

امسال باید پروژه نهضت مسکن ملی در نهاوند به نتیجه برسد
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند با بیان اینکه پروژه نهضت ملی مسکن یکی از موضوعات مهمی است که در دستور کار دولت و به تبع آن استاندار همدان قرار دارد، گفت: امسال باید پروژه نهضت ملی مسکن در نهاوند با جدیت به نتیجه برسد.

ضرغام احمدوند یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت در جلسه شورای مسکن شهرستان نهاوند، اظهار کرد: پروژه نهضت ملی مسکن از پروژه‌های مهم است که برای اجرای این پروژه همه باید کمک کنیم تا اقداماتی که در این بخش توسط دولت انجام شده به نتیجه برسد و در هفته دولت امسال باید در شهرستان تعدادی از این پروژه‌ها بهره‌برداری برسند.

وی ادامه داد: استاندار همدان برای اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان هر هفته جلسات تخصصی برگزار می‌کند و ما هم در شهرستان وظیفه‌ داریم برای اجرای این پروژه تا آنجایی‌که می‌توانیم تلاش کنیم و از بانک‌ها هم انتظار کمک داریم.

احمدوند اضافه کرد: برای حل مشکلات این پروژه در شهرستان از بانک‌ها، شهرداری، ادارات خدمات‌رسان تقاضا دارم با همکاری و هماهنگی کمک کنند تا این مشکلات مرتفع شود و مشکلاتی که در شهرستان قابل حل نیست را از طریق مکاتبات با استان پیگیری کنند.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: پروژه نهضت ملی مسکن در شهرک شهیدحیدری نهاوند با توجه به شرایطی که دارد انتظار داریم سرعت بگیرید و پروژه شهرک امیرکبیر که در حال حاضر بحث تأمین آبش مهمترین موضوع است، باید این مشکل هم حل شود.

به گفته وی، مسکن مهر نیمه‌کاره شهر فیروزان برای اجرای پروژه نهضت ملی مسکن تعیین‌تکلیف شده که باید براساس زمان‌بندی اجرا و پیگیری شود و مسکن مهر نیمه‌کاره شهر گیان هم برای اجرای پروژه مسکن محرومین تعیین‌تکلیف شود.

احمدوند همچنین تأکید کرد: مسکن مهر نیمه‌کاره شهر برزول نیز باید به‌زودی تعیین‌تکلیف شده و درگاهی برای ثبت‌نام متقاضیان مسکن این پروژه، ایجاد و معرفی شود.

وی تصریح کرد: برای زمینی هم که برای طرح جوانی جمعیت در منطقه گل‌زرد نهاوند در نظر گرفته شده است، سریع‌تر نقشه را اعلام کنید که زودتر الحاق شود چراکه این پروژه هم باید سریع‌تر به نتیجه برسد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه در زمینه مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کشور رتبه‌داریم‌، یادآور شد: باید پیگیر باشیم که جشن پایان مقاوم‌سازی مسکن روستایی را در شهرستان برگزار کنیم و در این بخش هم باید بانک‌ها کمک کنند تا انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال باید جلسات شورای مسکن به علت اهمیتش بیشتر برگزار شود و البته در کنار این جلسات باید از پروژه‌ها هم بازدید صورت بگیرد.

انتهای پیام 
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha