• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403022316964
  • خبرنگار : 50673

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت تمدید شد

مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت تمدید شد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از تمدید مهلت ارسال آثار به رویداد جوانی جمعیت تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

محدثه درویشی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری امروز (۲۳ اردیبهشت ماه)؛ با اعلام تمدید مهلت ارسال آثار مرتبط با جوانی جمعیت خبرداد و گفت: هنرمندان، اهالی رسانه و خانواده‌ها می‌توانند آثار تولیدی و مستندات مرتبط با جوانی جمعیت را تا ۲۸ اردیبهشت ‌ماه به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، با اشاره به ۷ محور تعریف شده برای رویداد، توضیح داد: رسانه، هنر و نخبگان از جذاب‌ترین بخش‌های رویداد هستن که از هنرمندان رشته‌های مختلف همچنین خبرنگاران، روزنامه نگاران و نخبگان استان دعوت می‌کنم که در فرصت تمدید شده تولیدات خود را جهت حضور در مسابقه ارسال کنند.

 محدثه درویشی، دیگر محورهای رویداد را خانواده، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی و شرکت‌های خصوصی برشمرد و افزود: معیارهای ارزیابی رویداد استانی نیز بر اساس سطح ملی انجام می‌شود و داوران از بین آثار رسیده و شرکت کنندگان در رویداد آثار برگزیده و فعالان را معرفی خواهند کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با تاکید بر ارسال آثار جدید و خلاقانه تولیدشده در فاصله جشنواره قبل تاکنون، گفت: محتواهای فاخر و خلاقانه در بخش‌های نخبگان، هنر و رسانه، خانواده‌های خوش جمعیت، مدیران و دستگاه‌هایی مردمی، دولتی و خصوصی که وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند در رسته خود ارزیابی و در آیین اختتامیه معرفی می‌شوند. 

درویشی، به برگزاری رویداد اول «جایزه ملی جوانی جمعیت» در سال قبل با مشارکت ورزش و جوانان اشاره‌ای داشت و گفت: امسال با همکاری جهاد دانشگاهی استان، در مسیر تخصصی‌تر شدن رویداد گام برداشته شده برگزار کنیم.

وی هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد روحیه و توجه اقشار مختلف به موضوع جمعیت و فرزندآوری در سطح استان هرمزگان و کشور دانست.

پیش از این ارسال اثر به رویداد تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه امکانپذیر بود که اکنون به مدت ۸ روز دیگر به این فرصت افزوده شده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha