• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403022417114
  • خبرنگار : 50444

استاندار :

بزرگترین پروژه انتقال آب خراسان شمالی به‌زودی آغاز می‌شود

بزرگترین پروژه انتقال آب خراسان شمالی به‌زودی آغاز می‌شود

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: بزرگترین پروژه آبرسانی استان که در منطقه سرانی است به زودی آغاز می شود.

محمدرضا حسین نژاد روز گذشته (۲۳ اردیبهشت) در گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی به میزبانی شهرستان شیروان، با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در پیوست یک قانون بودجه برای اجرای فاز نخست آن مصوب شده است، افزود: اجرای این پروژه که سه ساله است، در تامین آب شرب نقاط مختلف استان بسیار موثر خواهد بود و احتمالا امسال حفر چاه ها و بخش هایی از شبکه آغاز می شود.

وی تصریح کرد: در شیروان نیز به دنبال این هستیم که تصفیه خانه فاضلاب به اتمام برسد تا با انتقال پساب به نیروگاه سیکل ترکیبی، از مصرف آب شرب توسط آن جلوگیری کنیم.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تلاش ها برای کنترل تورم ادامه دارد، گفت: رتبه استان در شاخص تورم در مقایسه با میانگین کشور طی دو سال گذشته، ۱۸ رتبه بهبود پیدا کرد که نشان از تلاش ها در این خصوص دارد.

وی بیان کرد: ۱۳ زنجیره ارزش در استان شناسایی شده است که در جهش تولید تاثیر به سزایی خواهد داشت و تا کنون ۷۴ هزار میلیارد تومان در بخش های مختلف آن از جمله فولاد، پتروشیمی، آلومینا و... هزینه شده که برای تکمیل و جهش بیشتر به ۲۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دیگر نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز گفت: برای پیگیری مصالح و منافع استان، همدلی و همراهی نیاز است.

حجت الاسلام رضا نوری اظهار کرد: انتخابات مجلس به خوبی در استان برگزار شد و همه ائمه جمعه استان برای مشارکت مردم تلاش کردند لذا باید تلاش کنیم توسعه بیش از پیش استان رقم بخورد.

حجت الاسلام نوری افزود: در استان سوءگیری برای حمایت از هیچ کاندیدای خاصی صورت نگرفت تا مردم با آرامش خاطر با جناح ها و گروه های خود به این عرصه ورود داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha