• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403022417224
  • خبرنگار : 71552

تذکر رئیس مجمع ژیمناستیک به اینچه‌درگاهی!/ "من نبودم تا از ۱۰ میلیارد به درستی استفاده شود"

تذکر رئیس مجمع ژیمناستیک به اینچه‌درگاهی!/ "من نبودم تا از ۱۰ میلیارد به درستی استفاده شود"

انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در سالن آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک، زهرا اینچه درگاهی اولین کاندیدا در ابتدای سخنان خود قهرمانی تیم ملی ترامپولین را تبریک گفت و اظهار کرد: من حرف‌های خودم را با یک سوال آغاز می‌کنم. من که هستم؟ من ۴۶ سال از حضورم در ژیمناستیک می‌گذرد و از این رشته هستم. امروز اینجا هستم که اگر شایسته شما بودم باز هم ۴ سال دیگر بمانم. معرف من که بوده؟ هیچ کس معرف من نیست و می‌خواهم به این رشته کمک کنم. چرا اینجا هستی؟ اینجا هستم که با تجربه و دانش رئیس فدراسیون شوم. 

کاندیدای فدراسیون ژیمناستیک بسیار تند سخنان خود را ایراد می‌کرد که رئیس مجمع و نماینده کمیته ملی المپیک به او تذکر دادند.

او در ادامه گفت: من برنامه کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت را در سال ۹۶ آماده کردم و به روسای هیات‌ها دادم و اهدافی را در بخش سال‌های آغازین آوردم. تمام این اهداف انجام شد. مکتوب نوشتم که بتوانید من را مواخذه کنید. با این چارت هر رئیسی بیاید نیاز نیست از ابتدا کار کند. می‌تواند آن را تکمیل کند. انگیزه‌های قوی ایجاد کردیم و در سال ۹۷ و ۹۸ و ۱۴۰۰ مدال گرفتیم و اینها کارهایی بود که قول آن را داده بودیم. ژیمناستیک امروز مطرح است و همه دنبال آن هستیم.

اینچه درگاهی ادامه داد: من دو سال نبودم و متاسف هستم که برخی برنامه‌ها انجام نشد و برخی تیم‌ها به هم خوردند. در برنامه دراز مدت ما کمی عقب تر رفتیم اما باید جبران کنیم. سالن‌هایی را با سند مالکیت بسازیم که مشکلی ایجاد نشود. نگارش شده و مقدمات آن در حال انجام است. اسپانسرها تمایل بیشتری دارند و به تبع آن هیات‌ها هم شرایط بهتری خواهند داشت. توجه شما را به این موضوع جلب می‌کنم در پاییز ۹۵ قول کسب قطعی سهمیه المپیک را داده بودم که انجام شد. همه اینها که گفتم خوب است اما اگر پول نباشد کاری نمی‌توان کرد. یکی جیب من است اما فکر نمی‌کنم هیچ رئیسی عرق جبین خود را خرج کند. اسپانسر جدید داریم. در دوره حضور من کمک هایی که وزارت می‌داند یک میلیارد بود که به ۵.۵ رسید و اکنون به ۱۰.۵ رسیده که متاسفانه من نبودم تا از آن به خوبی استفاده شود. اکنون ۲۰ میلیارد بیشتر از مجلس گرفته ایم. بودجه کمیته المپیک هم افزایش پیدا کرد.

اینچه درگاهی در ادامه با اعتراض به اینکه وقت زیادی از او گرفته شده و وقت بیشتری باید به او داده شود، گفت: برنامه من نصفه ماند اما بعدا می‌توانم برایتان توضیح دهم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۱۵:۲۸

خانم درگاهی بهترین رئیس فدراسیون بود و خوشحالم که دوباره انتخاب شد تا ژیمناستیک و به اوج برسونه