• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403022417303
  • خبرنگار : 71552

اینچه‌درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک شد

اینچه‌درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک شد

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران مشخص شد تا بلاتکلیفی‌های این رشته پس از سالها به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک ۲۴ اردیبهشت به ریاست محمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزرات ورزش و با حضور مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و نماینده فدراسیون جهانی ژیمناستیک برگزار شد.

زهرا اینچه‌درگاهی، حبیب نوظهوری و عابد حقدادی از کاندیداهای انتخاب ریاست فدراسیون ژیمناستیک بودند که نوظهوری و حقدادی انصراف دادند و انتخابات با حضور یک کاندیدا برگزار شد.

تعداد اعضای مجمع ۶۶ نفر بود و دو نماینده فدراسیون جهانی ناظر این جلسه بودند. 

در پایان این مجمع انتخاباتی اینچه‌درگاهی با کسب ۶۰ رای از ۶۶ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد.

اینچه درگاهی بعد از انتخاب به عنوان رییس گفت: از اعتماد و رای قاطع شما تشکر می‌کنم. از وزارت و کمیته به خاطر اینکه آرامش را به این خانواده برگرداند تشکر می‌کنم. دوباره کار، دوباره آرامش.

اینچه درگاهی همچنین در جمع خبرنگاران گفت: بعد از دو سال و نیم این فدراسیون به سامان رسید و امیدوارم نتیجه این انتخابات باعث سربلندی کشور باشد. 

وی در خصوص حضور نماینده فدراسیون جهانی و اصلاح اساسنامه گفت: آیین نامه‌ها و اساسنامه نگاشته می‌شود و ممکن است در روند اجرا مشکلاتی وجود داشته باشد. قطعا اساسنامه ما هم نقاط قوت و ضعفی دارد که امیدواریم حل شود. همچنین برنامه ۸ ساله در دستور کار بود که به برخی از آنها رسیدیم. یکی از آن موارد این بود که در پاییز ۹۵ گفته بودم که سهمیه قطعی المپیک کسب می‌شود که به آن رسیدیم. امیدوارم کاستی‌ها و برنامه‌هایی که در این مدت عقب ماند جبران شود. 

اسبقیان نیز در پایان مجمع گفت: همه ما مکلف هستیم به نتیجه انتخابات احترام بگذاریم. در تمامی مجامع اعلام کردیم که وزارت ورزش به رأی اعضای مجمع احترام می‌گذارد و هیچ حمایتی از کاندیداها نکرده و این را به صراحت اعلام می‌کنم. امروز هم همین اتفاق افتاد. وزارت ورزش خواهان برگزاری انتخابات با نظر اعضای مجمع است.

بیشتر بخوانید:

تذکر رئیس مجمع ژیمناستیک به اینچه‌درگاهی!/ "من نبودم تا از ۱۰ میلیارد به درستی استفاده شود"

حضور نمایندگان FIG در مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک

انصراف نوظهوری از انتخابات ژیمناستیک/ رفت و برگشت حقدادی به انتخابات!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha