• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403022417436
  • خبرنگار : 71460

اتهام بزرگ وین رونی به بازیکنان یونایتد

اتهام بزرگ وین رونی به بازیکنان یونایتد

وین رونی معتقد است که بازیکنان منچستریونایتد به خاطر در پیش بودن یورو ۲۰۲۴ کم فروشی می‌کنند و از جان و دل مایه نمی‌گذارند.

به گزارش ایسنا، اریک تن هاخ هلندی در تابستان ۲۰۲۲ پس از تاثیرگذاری در آژاکس به عنوان سرمربی یونایتد منصوب شد. پس از همکاری با پپ گواردیولا در بایرن مونیخ، انتظارات زیادی از او وجود داشت.

به گزارش دیلی میل، اولین فصل هدایت تن هاخ پس از قهرمانی در جام کارابائو و صعود به لیگ قهرمانان خوب بود با این حال، فصل جاری برای این تیم بسیار بد پیش رفت و یونایتد در حال حاضر در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد. در لیگ قهرمانان، یونایتد پس از بایرن مونیخ، کپنهاگن و گالاتاسرای در انتهای گروه قرار گرفت و به لیگ اروپا هم نرسید. 

رونی، اسطوره باشگاه یونایتد درباره ارزیابی‌اش از دوران حضور تن هاخ در یوتایتد گفت: یونایتد خیلی خیلی غیر قابل پیش بینی شده است. همانطور که مایکل آرتتا می‌گفت، شما وارد اولدترافورد می‌شوید و نمی‌دانید یونایتد چه عملکردی خواهد داشت. بعضی مواقع تیم بسیار خوب است و بعضی مواقع بسیار ضعیف. یونایتد در طول فصل، گل‌هایی خورده که هیچ‌کس انتظارش را نداشته است. هیچ‌وقت به اندازه الان احساس بدی به نسبت به یونایتد نداشتم.

رونی در بخش بعدی افزود: من فکر می‌کنم همه برای شغلشان می‌جنگند. مدیران، بازیکنان، مربیان و تلاش می‌کنند ولی تاثیر مثبتی در یونایتد ندیدیم. البته فینال جام حذفی را در پیش داریم و ممکن است فصل با قهرمانی تمام شود. 

بازیکنان کم‌کاری می‌کنند

وین رونی در ادامه اتهام بزرگی به بازیکنان این تیم زد و گفت: بازیکنان فوق العاده‌ای در تیم هستند که کمتر از توانایی‌های خود بازی می‌کنند. به مصدومیت‌های جزئی بازیکنان یونایتد نگاه کنید. برخی از آنها قادر به بازی هستند ولی به خاطر یورو ترجیح می‌دهند برای یونایتد بازی نکنند.  

منچستریونایتد در فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی بازی خواهد کرد. در تابستان، برخی از بازیکنان یونایتد برای تیم‌های ملی خود در مسابقات یورو ۲۰۲۴ در آلمان به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha