• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403022417552
  • خبرنگار : 50567

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

خبر خوش به مردم غرب جزیره قشم؛ عملیات اجرایی محور فرودگاه تا باسعیدو آغاز می شود

خبر خوش به مردم غرب جزیره قشم؛ عملیات اجرایی محور فرودگاه تا باسعیدو آغاز می شود

ایسنا/هرمزگان معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از ایجاد محور فرودگاه تا باسعیدو به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم غرب جزیره قشم نام برد و گفت: مطالعات کارشناسی انجام و پیمانکار انتخاب شده است و در آینده نزدیک این پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

سعید اکبریان یادآور شد: پیش از این تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای تعریض و احداث ۱۱۰ کیلومتر جاده برون شهری طی سه سال منعقد شده بود.

به گفته وی، اصلاح نقاط حادثه‌خیز نیز بخشی از این تفاهم‌نامه است که تاکنون پنج نقطه که در برخی از آنها مثل سه راهی پی‌پشت تصادف‌های منجر به فوت رخ می‌داد، اصلاح شده است.

سعید اکبریان افزود: ایمن‌سازی محور اصلی قشم تا بندر تاریخی با استفاده از ظرفیت‌های هر دو طرف یکی دیگر از اقدامات به انجام رسیده در قالب این تفاهم نامه است.

اکبریان در پایان خاطر نشان کرد: در راستای اجرای تفاهم‌نامه یادشده عملیات زیرسازی ۱۰ کیلومتر از جاده‌های جزیره توسط سازمان منطقه آزاد قشم اجرا شده و عملیات آسفالت نیز در هفته‌های پیش‌رو توسط سازمان راهداری به سرانجام می‌رسد.

عادل پیغامی - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، نیز در این نشست اظهار کرد: توسعه جاده‌های جزیره به منظور افزایش ایمنی شهروندان و ارتقاء صنعت گردشگری یکی از ملزومات مهم است که در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت تفاهم‌نامه با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و استفاده از بودجه ملی در کنار بودجه سازمانی، روند بهسازی جاده‌ها را سرعت ببخشیم.

پیغامی تصریح کرد: توسعه جاده‌های غرب جزیره و اصلاح راه‌های روستایی به منظور دستیابی به توسعه متوازن در جزیره یکی از اهداف اصلی این تفاهم‌نامه است.

داریوش امانی -رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای- نیز در بخش دیگری از این نشست ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در راستای ایمن سازی جاده‌ها، اظهار کرد: افزایش ایمنی و بهسازی راه‌های جزیره موجب شده در نوروز امسال با وجود ورود گسترده گردشگران به جزیره هیچ‌گونه تصادف منجر به فوت در جاده‌های اصلی به وقوع نپیوندد.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به جزیره قشم به همراه معاون فنی و زیربنایی سازمان، محورهای مواصلاتی جزیره را مورد بازدید میدانی قرار داد و اولویت‌بندی برای اجرای پروژه‌ها انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha