• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403022417651
  • خبرنگار : 50187

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان:

همه برای هدف بزرگ توسعه کرمان همسو شده‌ایم

همه برای هدف بزرگ توسعه کرمان همسو شده‌ایم

ایسنا/کرمان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: استقبال سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی برای شرکت در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری نشان می‌دهد همه برای یک هدف بزرگ همسو شده‌ایم.

سیدمهدی طبیب زاده بعد از ظهر امروز ۲۴ اردیبهشت ماه در مراسم افتتاحیه دومین همایش بین‌المللی «معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان» اظهار کرد: امیدواریم این رویداد نقطه عطفی در تاریخ اقتصاد استان کرمان باشد و در شرایطی که امروز همه مسئولان استان، بخش خصوصی فعال و شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری و نهادهای مالی جمع شدیم تا رویداد منحصر به فردی برگزار کنیم، قطعا کرمان تحول جدی‌تری خواهد داشت و «کرمان آیدکس ۲۰۲۶» استان متفاوت‌تر از امروز خواهد بود.

وی افزود: گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش، هدف برگزاری این رویداد است و حتما با کمک همه شما این تحول را ایجاد خواهیم کرد.

طبیب زاده بیان کرد: استقبال سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی برای شرکت در این همایش نشان می‌دهد همه برای یک هدف بزرگ همسو شده‌ایم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: کرمان سرزمین شگفتی‌های پنهان است و ما هنوز نتوانسته‌ایم ابعاد کمی از آنها را نمایش بدهیم و امیدواریم برای حرکت به سمت آینده‌ای روشن‌تر، این شگفتی‌ها را به کار بگیریم.

وی اظهار کرد: همه مسئولان استان کرمان، جناح‌های سیاسی، مدیران اجرایی، اقتصادی، سیاسی امنیتی، نمایندگان مجلس و دستگاه قضا حول یک محور اتفاق نظر داریم که این را به فال نیکی می‌گیریم و بخش خصوصی پای کار خواهد بود تا توسعه پایدار استان را رقم بزنیم.

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاحیه «همایش سرمایه‌گذاری استان کرمان» با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، معاون وزیر امور خارجه، رئیس سازمان بورس و جمعی از نمایندگان و سفرای کشورهای خارجی در دانشگاه هایتک کرمان برگزار شد و این همایش تا ۲۷ اردیبهشت ماه فعال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha