• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403022417826
  • خبرنگار : 50441

با پیروزی قاطع در حافظیه؛ 

فجرسپاسی صدرنشین جام آزادگان شد

فجرسپاسی صدرنشین جام آزادگان شد

ایسنا/فارس فجرسپاسی با پیروزی قاطع مقابل مس شهربابک صدرنشین جام آزادگان شد. 

از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور امشب، ۲۴ اردیبهشت یک دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز به انجام رسید و تیم فجر شهید سپاسی شیراز میزبان مس شهربابک بود. 

ترکیب فجرسپاسی را علی غلام‌زاده، شاهین طاهرخانی، آرام عباسی، میثم مرادی، حمید ملکی، حامد بحیرایی، داوود رجبی، علی نجفی، سعید زارع، محسن سیفی و مهدی شریفی تشکیل می‌دادند و در ترکیب مس نیز مهدی محمدی، محمد مسلمی‌پور، امید سام‌کن، علی دهقان، محمدجواد پورعوض، علیرضا ولی‌زاده، حمید گلزاری، ایمان رازانی، حسین بهرامی، دانیال ماهینی و مرتضی حسین‌زاده قرار داشتند. 

نخستین اتفاق خاص این دیدار در دقیقه ۵ رخ داد. حمید گلزاری بازیکن باتجربه مس که در سمت راست صاحب توپ شده بود، با یک ضربه تماشایی از روی خط وسط زمین توپ را روانه دروازه کرد. تلاش علی غلامزاده برای مهار این توپ بی ثمر بود و شاید زیباترین گل این فصل جام آزادگان به ثمر رسید. 

اما فجر که از حمایت گسترده هوادارانش برخوردار بود، خیلی زود این گل را جبران کرد. در دقیقه ۱۲ روی یک ارسال کرنر، حامد بحیرایی با ضربه سر دروازه مس را هدف قرار داد. مهدی محمدی دروازه‌بان سرخپوش مس توپ را دفع کرد اما در برگشت مجددا بحیرایی با یک ضربه دیگر توپ را درون دروازه قرار داد. 

با زدن گل تساوی، فجر با روحیه مضاعفی به بازی تهاجمی خود ادامه داد و پیش از پایان نیمه اول گل دوم را به ثمر رساند. 

در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده، حمید ملکی با یک ضربه پای چپ توپ را روانه دروازه مس کرد. به‌نظر نمی‌رسید این توپ راهی به قفس توری نماینده شهربابک پیدا کند اما اشتباه بزرگ مهدی محمدی در مهار توپ باعث شد تا گل دوم فجرسپاسی به ثمر برسد.

در نیمه دوم هم این فجر بود که میل زیادی به زدن گل‌های بیشتر نشان داد. تلاش زردپوشان در دقیقه ۷۹ نتیجه داد و پاس در عمق زیبای سعید زارع در محوطه شش قدم به حامد بحیرایی رسید تا این بازیکن جوان دومین گل خود و سومین گل میزبان را وارد دروازه نماینده استان کرمان کند. 

در نهایت پس از چهار دقیقه وقت تلف شده، این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود فجرسپاسی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، نماینده شیراز با این پیروزی ۶۷ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به خیبر خرم‌آباد به صدر جدول رقابت‌ها صعود کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۱۴:۲۵

زنده باد

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۱۴:۴۸

بار کج به منزل نمیرسه...زنده باد خیبر