• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403022417844
  • خبرنگار : 50228

ویسی: بازنده سربلند بودیم/ به کسی ربط ندارد چه لباسی می‌پوشیم

ویسی: بازنده سربلند بودیم/ به کسی ربط ندارد چه لباسی می‌پوشیم
تصویر آرشیوی است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد که تیمش در لیگ برتر می‌ماند.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی با استقلال که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهارکرد: بازی مهمی برای کل لیگ بود. ما برای یک امتیاز و استقلال برای سه امتیاز بازی می‌کرد.

او ادامه داد: دو تیم نمایش خوبی داشتند و استقلال مورد حمایت هوادارانش بود. تمرین کرده بودیم اما طبق برنامه‌ای که حریف گل می‌زند، گل خوردیم.

ویسی گفت: بازنده سربلند بودیم و موقع باخت ما نبود. سه بازی دیگر داریم و باید تلاش کنیم. فولاد در لیگ برتر می‌ماند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: بر بازی مسلط شدیم اما زورمان به استقلال نرسید، البته شایسته بازی کردیم و بازنده بدی نبودیم.

او بیان کرد: با نمایشی که مقابل تراکتور داشتیم هم اختلاف ما ۲ بر صفر نبود. امشب هم همه نمایش ما را دیدند و می‌توانستیم با تمرکز بیشتر گل نخوریم. به استقلال تبریک می‌گویم. من و مجموعه‌مان به مردم خوزستان قول داده‌ایم و مطمئن هستم که لیاقت فولاد بالای جدول است اما شرایط به صورتی است که برای نیفتادن بجنگد. امتیازات لازم را می گیریم و در لیگ می‌مانیم.

ویسی در واکنش به این سوال که چرا فولاد عقب بازی کرد؟ عنوان کرد: فولاد مدت‌هاست که نبرده و وضعیت ما مناسب نبود که به استقلال حمله کنیم. استقلال تشنه سه امتیاز بود و اگر فضاها را به حریف می دادیم کار ما سخت می شد. فضاها را خوب بستیم و روی ضد حملات برنامه داشتیم. نیمه اول هم عالی بودیم. استقلال حتی وقت کشی هم کرد و توپ‌جمع‌کن‌ها هم توپ را بد می‌دادند.

او درباره افت فوتبال خوزستان خاطرنشان کرد: یکسری حواشی گریبان‌گیر تیم‌های خوزستانی شد و و باعث شد سه تیم استان خوزستان دچار چنین مشکلی شوند. البته باید این موضوع کالبدشکافی شود. متاسفانه فعلاً هیچ کاری نمی‌توان کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره حاشیه‌هایی که شب قبل از بازی درباره رنگ پیراهن تیم فولاد به وجود آمد، گفت: بسیار زشت است.  فوتبال دنیا به کجا می‌رود و ما برای رنگ لباس دعوا می‌کنیم. ما دوست داریم لباس سوم‌مان را بپوشیم و اصلا به کسی ربط ندارد. متاسفانه مسائل حاشیه‌ای در فوتبال ما وجود دارد و روز به روز نیز بیشتر می‌شود.

وی درباره داوری هم گفت: داوری یک بحث جداگانه است و و داور نباید به بحث میزبان و مهمان نگاه کند و بخواهد با میزبان با ملایمت رفتار کند. داور امشب زیاد با فولاد مهربان نبود. البته اشتباه فاحش هم نداشت. می‌توانست روی دو اخطاری که به ما داد بهتر عمل کند اما در باقی صحنه‌ها خوب بود. کرنر آخر هم کرنر بود و ما بی خودی بحث کردیم.

او در واکنش به این سوال که علی رغم اینکه مردم خوزستان عنوان کرده بودند که باید متحد باشند اما ورزشگاه غدیر امشب آنچنان پر نشد، عنوان کرد: در وضعیتی که اوضاع تیم‌ها مناسب نیست عده‌ای در حال سوء استفاده هستند و بین تیم‌های خوزستانی اختلاف ایجاد می‌کنند. مطمئن هستم که خط گرفته‌اند. در شرایطی که یک فرد بیمار است و دچار سرطان، روی زخم او مرهم می‌گذارند اما اینکه روی آن سخت فشار ایجاد می‌کنند، خطی است و شک نداریم. متاسفانه وقتی نبریم این داستان هم وجود دارد.

ویسی گفت: حرمت‌ها در تیم فولاد شکسته شد و بازیکنان اعصابشان خراب شد و از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی نبودند و به همین دلیل پنج، شش هفته ابتدایی لیگ را از دست دادند ضمن اینکه در یکسری از مسائل لجبازی شد.

او درباره کاهش جریمه‌اش، خاطرنشان کرد: من به کمیته انضباطی رفتم و توضیحاتم را ارائه دادم و قرار شد بعد از آن رای صادر کنند. در قانون خودشان هم آمده است که اگر مربی درباره مسائلی غیر از مسائل فنی صحبت کند نهایت جریمه او ۱۰۰ میلیون تومان است و نمی‌دانم به یکباره ۲ میلیارد تومان از کجا آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۲:۲۸

سه امتیاز مبارکت ویسی