• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403022518044
  • خبرنگار : 50188

مدیر ورزشی باشگاه اعلام کرد

پرداخت بخشی از مطالبات تیم‌های پایه و اعضای مس نوین

پرداخت بخشی از مطالبات تیم‌های پایه و اعضای مس نوین

ایسنا/کرمان مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان از پرداخت بخشی از مطالبات اعضای تیم‌های پایه و تیم مس نوین خبر داد.

ابوالفضل برزگر با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه، بخشی از مطالبات تیم‌های پایه و تیم مس نوین پرداخت شد، هرچند اقدامات اجرایی از هفته‌های گذشته انجام شده بود اما مراحل نهایی کار بالاخره در روزهای اخیر طی شد و شاهد واریز این مبالغ به حساب اعضای تیم‌ها بودیم.

وی افزود: موضوع تاخیر در پرداخت اعضای تیم‌ها بی‌سابقه نبوده و حتی دیدیم که در سطح تیم بزرگسالان مس هم وجود داشت. حتی بخشی از مطالبات فصل گذشته بازیکنان شاخص مس رفسنجان هنوز پرداخت نشده، با این وجود می‌بینیم مهم این است که تیم‌ها با آرامش کار خودشان را دنبال کنند. 

برزگر گفت: متاسفانه در روزهای گذشته تحرکات ناپسندی در این خصوص انجام شد و برخی تلاش کردند اعضای تیم‌های پایه و مس نوین را مقابل باشگاه قرار بدهند که این اقدامات با اهداف دیگری صورت می‌پذیرد و در راستای سهم‌خواهی‌ها انجام می‌شود.

مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان اضافه کرد: با تلاش مسئولان باشگاه بخش باقیمانده از مطالبات اعضای تیم‌ها نیز به زودی پرداخت خواهد شد و تلاش می‌کنیم با قدرت برای حضور در فصل آینده و ایجاد پشتوانه فنی مناسب برای تیم بزرگسالان مس تلاش کنیم. همانطور که تاکنون بازیکنان بومی از تیم‌های پایه و تیم مس نوین به تیم اصلی ملحق شدند، این اتفاق با شایسته‌سالاری و نگاه موشکافانه آقای نویدکیا استمرار پیدا می‌کند و هر بازیکنی که توانایی همراهی تیم بزرگسالان را داشته باشد، بدون توجه به سفارش‌ها، تخریب‌ها و حتی تهدیدها بر مبنای توانایی خودش به تیم اضافه خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه صنعت مس رفسنجان، برزگر در پایان گفت: باشگاه مس رفسنجان طبق روال همیشگی با تمام توان از همه رده‌های پایه، پرورش و شناسایی استعدادهای بومی و ایجاد پشتوانه مناسب برای تیم بزرگسالان با اولویت توجه به استعدادهای شهرستان و استان حمایت می‌کند و تخریب‌ها و منفعت‌طلبی‌ها هیچ تاثیری در این روند نخواهد داشت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha