• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403022518091
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) :

۸ هزار نفر از خراسان جنوبی طی یک سال گذشته به راهیان نور رفتند

۸ هزار نفر از خراسان جنوبی طی یک سال گذشته به راهیان نور رفتند

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: ۸۰۰۰ نفر از خراسان جنوبی طی یک سال گذشته به راهیان نور رفتند.

سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) در قرارگاه جهاد تبیین خراسان جنوبی گفت: در یک سال گذشته بیش از ۸ هزار نفر از خراسان جنوبی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) ادامه داد: همچنین برای اولین بار برای اعزام طلاب جوان استان به راهیان نور سهمیه اختصاص یافت و با برگزاری این عملیات بزرگ فرهنگی یک اقدام تبیینی خوب و مؤثر در استان انجام شد.

وی بیان کرد: در زمینه انعکاس، جمع‌آوری اسناد و مستندسازی اقدامات فرهنگی کشور از جمله راهیان نور، دستاوردهای دفاع مقدس و جهاد تبیین ضعیف عمل کردیم و پرداختن به این موارد نیازمند فعالیت رسانه‌ای بیشتر و جدی‌تر است.

وی با بیان اینکه در اردوهای راهیان پیشرفت دستاوردهای صنعتی، دفاعی و زیرساختی کشور بیان می‌شود، افزود: با پیگیری‌های انجام شده خراسان جنوبی به عنوان استان پایلوت در این زمینه معرفی شد که از این طریق بتوانیم امکانات و ظرفیت‌های این استان را به اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان معرفی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)، بر فعالیت قرارگاه جهاد تبیین در کنار برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت تأکید کرد و افزود: بسیاری از بازدیدکنندگان با حضور در اردوهای راهیان پیشرفت بهتر و ملموس‌تر توانمندی‌های کشور را درک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز خودباوری و احساس امیدی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است در جامعه ایجاد شده است، اظهارکرد: در قرارگاه جهاد تبیین، شبکه‌سازی حرفه‌ای نیاز هست و بایستی در این زمینه به ویژه در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها بیشتر تلاش شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)، بر لزوم پرداختن به جهاد تبیین به صورت حرفه‌ای‌تر در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، دفاعی کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha