• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403022518270
  • خبرنگار : 50124

امام جمعه شهرکرد:

کاروان «زیر سایه خورشید» کار محتوایی ارائه دهند

کاروان «زیر سایه خورشید» کار محتوایی ارائه دهند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه رسالت کاروان زیر سایه خورشید ترویج معارف اهل‌بیت(ع) با ارائه برنامه‌های محتوایی است، گفت: لازم است این کاروان‌ها کار محتوایی ارائه دهند، عشق و ارادت مردم نسبت به اهل‌بیت(ع) نیز در درونشان نهادینه خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۲۵ اردیبهشت‌ماه در آیین استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم مطهر رضوی در دفتر امام‌جمعه شهرکرد با تبریک دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه(س) و حضرت ثامن‌الائمه امام رضا(ع) و با اشاره به اینکه عشق و ارادت مردم به ساحت نورانی اهل‌بیت(ع) از سرمایه‌های ماست که باید تقویت شود، اظهار کرد: حضور کاروان خادمان رضوی در جای‌جای کشور یکی از بسترهایی است که زمینه ابراز ارادت شیفتگان حرم مطهر رضوی را فراهم می‌کند.

نکونام با مهم ارزیابی کردن معرفت نسبت به وجود مقدس ائمه معصومین(ع)، بیان کرد: معرفت واقعی شیعه نسبت به این بزرگواران این است که هیچ‌گاه غیبت آنان را حس نکند بلکه امام(ع) را پیوسته حاضر بداند و خود را در محضر ایشان ببیند.

در ادامه، محسن کاووسی، مسئول شبکه جوانان رضوی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت امسال برای هفدهمین سال در جای‌جای کشور حضور پیدا می‌کند، اظهار کرد: امسال نیز چهارمحال و بختیاری میزبان این کاروان است و در شهرستان‌های ۱۲ گانه، مناطق روستایی، عشایری و صعب‌العبور حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: این کاروان سال گذشته با ۱۲۰ عنوان برنامه میهمان مردم امام رضایی استان بود و امسال نیز برنامه‌های متعددی در جای‌جای استان پیش‌بینی شده که بر طبق زمان‌بندی انجام خواهد شد.

کاووسی تصریح کرد: سال گذشته حدود ۳۰۰۰ کیلومتر با خودرو در مناطق روستایی و عشایری و نیز مناطق سخت‌گذر در برخی شهرستان‌ها حضور یافتیم و صحنه‌های معنوی و باشکوهی خلق شد. امسال نیز به فضل الهی و با مدد از حضرت ثامن‌الائمه(ع)، کاروان زیر سایه خورشید از امروز تا سالروز ولادت حضرت در روز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه در شهرستان‌ها حضور خواهد داشت.

مسئول شبکه جوانان رضوی چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: حضور در جشن تکلیف پسران، جشن‌های عقد، دیدار با عشایر و حضور در بیمارستان‌ها و برنامه‌های آزادسازی زندانیان از جمله برنامه‌های شاخص کاروان در شهرستان‌ها خواهد بود.

وی در پایان گفت: خادمان حرم رضوی امروز در شهرستان‌های شهرکرد، فرخ‌شهر و بروجن، فردا در شهرستان کیار و فلارد، روز پنجشنبه در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا، جمعه در شهرستان کوهرنگ، مناطق صعب العبور و دیدار با عشایر، شنبه در شهرستان‌های فارسان و سامان، یکشنبه بخش لاران و اطراف و شهرستان بن و دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با میلاد امام رضا(ع) خدام میهمان مردم شهرستان شهرکرد و شهرهای اطراف هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha