• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403022518654
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

نماینده ولی فقیه در استان:

وضعیت ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد با مشکل جدی مواجه است

وضعیت ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد با مشکل جدی مواجه است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت ارتباطی استان از جمله راه، راه آهن و فرودگاه با مشکل جدی مواجه است.

آیت الله سید نصیر حسینی در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه ساخت سد آبریز حق مردم شهرستان کهگیلویه است، افزود: امیدواریم مسئولان به حق‌آبه استان کهگیلویه و بویراحمد از سدهای ساخته شده در این استان توجه کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد رواج بی‌حجابی و بی‌حیایی است، اظهار کرد: همچنین از رئیس قوه قضاییه خواست در مقابل بی‌حجابی با هیچ‌کسی تعارف نکنند، بی‌حجابی پایه‌های نظام را سست می‌کند و این موضوع نیازمند تدبیر است.

حسینی با بیان اینکه ۹۵ درصد خدمات مربوط به انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: خدمات زیادی در این استان در زمان انقلاب انجام گرفت؛ اما تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

وی یکی از مشکلات این استان را جاده عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از سرمایه‌گذاران به دلیل وضعیت نامطلوب جاده‌های این استان و ناچیز بودن تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج (یک یا دو پرواز در روز) از سرمایه‌گذاری در این استان خودداری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گلایه نسبت وضعیت سد آبریز در استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: این موضوع مردم را نگران کرده است از دولت‌ها گلایه داریم و در صورت ادامه این وضعیت ناچاریم موضوع را محضر مقام معظم رهبری گزارش کنیم.

حسینی اظهار کرد: یکی از راه‌های توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد راه است اما جاده‌های این استان وضعیت خطرناکی دارند، در خصوص وضعیت راه آهن این استان امروز و فردا می‌شود، مشکل دیگر این استان فرودگاه است که در واقع ما فرودگاه نداریم و دو پرواز در هفته مشکلی را رفع نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، وی به مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره و عنوان کرد: کارخانه کلوگز و آرد شهر یاسوج هنوز با مشکل مواجه است، این در حالی است که در سفر دوم دولت به استان قرار شد مشکل این کارخانه برطرف شود. دستگاه قضایی بعنوان ترک فعل با متخلفان و سهل انگاران در این خصوص برخورد کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha