• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403022518669
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده:

قوه قضاییه به مسئله سد آبریز ورود کند

قوه قضاییه به مسئله سد آبریز ورود کند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه به مساله سد آبریز ورود کند و نگذارید حق مسلم این مردم ضایع شود.

حجت الاسلام سید محمد موحد روز سه شنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس قوه قضاییه با اشاره مطالبات مردم استان بخصوص حوزه انتخابیه کهگیلویه افزود: فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد ر استان‌های همجوار به دلیل اینکه با آن‌ها به عنوان غیربومی نگاه می‌شود، نمی‌توانند استخدام و به کارگیری شوند و بعضاً اگر در کارهای مقدماتی و ساخت پتروشیمی نقش داشتند و کار کردند هنگام بهره‌برداری و افتتاح با آن‌ها گفته می‌شود که غیر بومی هستید و دیگر به شما نیازی نداریم، این مردم به چه کسی باید متوسل شوند؟

وی اظهار کرد: با ساخت سد آبریز کهگیلویه ۳۵ هزار هکتار زمین در دو شهرستان کهگیلویه و چرام از دیم به آبی تبدیل می‌شوند و حداقل برای ۳۰ هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بابیان اینکه چرا نباید از حقابه قانونی خود برخوردار شویم؟ تاکید کرد: می‌گویند اگر این سد احداث و ساخته شود گاومیش‌ها در شادگان از بین می‌روند. این مردم هر جا نظام به آن‌ها نیاز داشت حضور پرشور داشتند و معمولاً رتبه اول را دارند، نبود توجه به این مسئله مصداق بارز ظلم به این مردم است.

حجت الاسلام موحد خطاب به حجت الاسلام محسنی اژه‌ای عنوان کرد: به عنوان رئیس قوه قضاییه به این مسئله سد آبریز ورود کنید و نگذارید حق مسلم این مردم ضایع شود.

وی ادامه داد: بیشترین مراجعات به اینجانب به عنوان نماینده مردم درخواست کار و اشتغال است در حالی که همین مردم بیشترین مشارکت در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ را در سطح کشور رقم زدند.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با تأکید بر اینکه شهادت می‌دهم حجت‌الاسلام اژه‌ای برای نظام اسلامی نعمتی است که ارزانی داشته است، بیان کرد: عملکرد حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای بسیار مطلوب است و انتظار هم همین است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha