• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403022518749
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

مسئولان مشکلات سالمندان را دلسوزانه پیگیری کنند

مسئولان مشکلات سالمندان را دلسوزانه پیگیری کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: از همه مسئولان درخواست می‌کنم مسائل و مشکلات سالمندان را دلسوزانه پیگیری کنند چراکه روزی هم خود آن‌ها سالمند می‌شوند.

مهندس تراب محمدی روز سه‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه در آیین افتتاحیه دومین کنگره و وبینار بین‌المللی سالمندی سالم که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: از همه عزیزانی که در این کنگره حضور دارند و از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، معاونت پژوهشی و رئیس پژوهشکده سالمندان که نسبت به برگزاری این کنگره عظیم اقدام کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: برگزاری چنین کنگره‌هایی ضروری است تا مشکلات و مسائل سالمندان را متوجه شویم و در راستای رفع این مشکلات قدم برداریم.

وی مطرح کرد: در شورای سالمندی استانداری آذربایجان شرقی که اکثر دستگاه‌های متولی این حوزه از جمله بنیاد فرزانگان و سالمندان حضور دارند، تاکید دارم هر کمکی بکنید و تصمیمی بگیرید برای سالمندان امروزی نیست، برای خودتان است پس با اعتقاد عمیق کار کنید چرا که مسائلی که امروز سالمندان دارند، روزی خودتان هم مبتلا می‌شوید پس دلسوزانه و متفکرانه نسبت به مسائل سالمندان اقدام کنید.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت تاثیرگذاری مقالات علمی در برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات اجرایی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام متخصصین طی ۳۰ سال آینده، یک سوم جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند از این رو ضروری است ضمن بررسی چالش‌ها از راهکارهای چنین کنگره‌هایی برای رفع مشکلات جسمی و روحی بهره برد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، وی در پایان بیان کرد: خانواده محوری بهترین درمان برای سالمندان است، آن‌ها سرچشمه محبت و زنجیره پیوند در خانواده و عامل انتقال تجارب و مایه رحمت و برکت در فرهنگ اسلامی هستند.

دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم به‌مدت دو روز در تبریز در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha