• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022618771
  • خبرنگار : 50377

استاندار مازندران خبر داد

تحقق ۷۱ درصدی مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به مازندران

تحقق ۷۱ درصدی مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به مازندران

ایسنا/مازندران استاندار مازندران در ارتباط با اقدامات انجام شده از سوی دولت در سفر قبل رئیس جمهور به مازندران گفت: ۷۱ درصد مصوبات سفر قبل رئیس جمهور در مازندران محقق شده و  ۱۰۳ درصد تسهیلات نیز جذب شده است.

یوسف نوری ۲۵ اردیبهشت در آستانه دور دوم سفر رئیس جمهوری به مازندران در جمع خبرنگاران با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: مازندران دارای تمدنی است که این استان به دیار علویان شهرت دارد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه از ظرفیت رسانه‌ها برای توسعه استان استفاده می‌کنم، یادآور شد: امروزه رسانه‌ها در دنیا به عنوان مشاور در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند و ما هم استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را در دستور کار قرار می‌دهیم.

نوری دیوان سالاری را یک تفکر بلندتر و محکم‌تر از دیوار چین تشبیه کرد و گفت: باید با نقد منصفانه فضای توسعه و مدیریت صحیح در مازندران شکل گیرد.

نماینده عالی دولت در مازندران گردشگری این استان را انبوه دانست و گفت: در اقتصاد دانش محور بخش گردشگری نیاز به پیوست فرهنگی داریم و یک پروژه با دانشگاه نوشیروانی بابل در این زمینه قرار است عملیاتی شود.

این مسئول با اشاره به مشکلاتی که در زمینه پسماند در مازندران وجود دارد، افزود: این مباحث از سوی تیم رئیس جمهور مورد رسیدگی قرار گرفته و بررسی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

نوری تراز درآمد تامین اجتماعی را به دلیل نبود صنایع بزرگ پایین دانست و گفت: مولد سازی در مازندران به درستی انجام نشد.

وی با تاکید براینکه باید منافع استان را در راستای منافع ملی تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: مازندران یک استان کشور است و عدم وحدت مدیریت به استان لطمه می‌زند.

 استاندار مازندران رسانه‌های رسمی را تنظیم‌گر رسانه‌های کل استان دانست و افزود: باید فضای استان برای سفر رئیس جمهور و هیات دولت آماده باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha