• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403022618840
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

معاون درمان وزارت بهداشت:

شاهد پیشرفت در نوع تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز هستیم

شاهد پیشرفت در نوع تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز هستیم

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون درمان وزارت بهداشت در آیین افتتاح دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس هادی‌شهر اعلام کرد: جهش و تحول شگرفی در زمینه تجهیزات پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز اتفاق افتاده است.

سعید کریمی با حضور در آیین افتتاح سی تی اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر–جلفا که به صورت ویدیو کنفرانس در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد، ضمن عرض تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و تقدیر و تشکر از تلاشگران عرصه سلامت به خصوص در شهرستان هادی‌شهر و جلفا اظهار کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۳۸۰ دستگاه با تکنولوژی بالا در بخش تجهیزات پزشکی به مراکز آموزشی، درمانی و دانشگاهی کشور تحویل شده است.

وی با اشاره به توسعه کمی ارائه خدمات در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح کرد: با توجه به راه‌اندازی دستگاه‌های جدید، ارائه خدمات در این دانشگاه با کیفیت مطلوبی در حال انجام است و امروز توفیق رونمایی از دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در هادی‌شهر_جلفا را داریم.

وی ادامه داد: امیدواریم همه با عمل به وظایف خود بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت بیان کرد: خدا را شاکریم که در این ایام مبارک شاهد افتتاح دستگاه سی تی اسکن در شهرستان هادی‌شهر–جلفا هستیم و امیدواریم با افتتاح و راه‌اندازی این دستگاه مردم این شهرستان بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

 بهمن نقی‌پور خاطرنشان کرد: هزینه‌های این دستگاه از طرف خیرین، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تقبل شده است و قدردان حمایت تمامی خیرین عرصه سلامت هستیم.

در ادامه فرماندار جلفا ضمن عرض خیر مقدم حضور معاون درمان وزیر بهداشت، تقدیر و تشکر از خیرین و مسئولین وزارت بهداشت و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تبریز اذعان کرد: دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس با هزینه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد و ششصد و نود و نه میلیون تومان خریداری و در فضایی به متراژ ۱۲۰ متر مربع جانمایی شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، محمد بامدادی اضافه کرد: دستگاه سی تی اسکن برای اولین بار در این شهرستان افتتاح می‌شود و با افتتاح و بهره‌برداری از این دستگاه نیاز این بیمارستان و شهرستان برطرف شده و بیماران برای استفاده از این خدمات دیگر نیازی به مراجعه به شهر تبریز را نخواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha