• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1403022619008
  • خبرنگار : 71963

پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

رییس جهاددانشگاهی در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط‌عمومی، ضمن تبریک این روز به‌تمامی فعالان عرصه تاکید کرد: اهمیت فعالیت روابط‌عمومی‌ها در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» دوچندان شده است، به‌گونه‌ای که آنها می‌توانند با به‌کارگیری ابزارها و فناوری‌های نوین، به آگاهی‌بخشی، تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در جهش تولیدو ...بپردازند که امیدوارم در این راستا، جهادگران عرصه روابط‌عمومی جهاددانشگاهی نیز بتوانند با تعهد و تلاش مضاعف، گام‌های مؤثری در تحقق شعار امسال بردارند.

به گزارش ایسنا، متن پیام حسن مسلمی نائینی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاش‌های ارزشمند فعالان این عرصه خطیر در ارتقای سطح آگاهی و تعاملات سازنده در سطوح مختلف جامعه است. 

در دنیای امروز که ارتباطات و تبادل اطلاعات با سرعتی شگفت‌انگیز در حال گسترش است، نقش روابط‌عمومی به‌عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مخاطبانشان، بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌آید و خودنمایی می‌کند.

در سال‌های اخیر، شاهد تحولات چشمگیری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده‌ایم که روابط عمومی را نیز با چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی روبرو کرده است. استفاده از هوش مصنوعی، کلان‌داده‌ها و ابزارهای نوین ارتباطی، افق‌های تازه‌ای را برای ارتقای اثربخشی فعالیت‌های روابط عمومی گشوده است. 

جهاددانشگاهی نیز به‌عنوان نهادی پیشرو و دانش‌بنیان، همواره اهتمام و توجه ویژه‌ای به جایگاه و نقش روابط‌عمومی در انجام رسالت‌های خود داشته و بر این باور است که روابط‌عمومی پویا، خلاق و نوآور می‌تواند نقشی کلیدی در پیشبرد اهداف این نهاد که با فعالیت‌ها و دستاوردهای متنوع و گسترده‌ای در حوزه‌های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی، تجاری‌سازی و فرهنگی مواجه است، ایفا کند.

اهمیت فعالیت روابط‌عمومی‌ها در سال جاری که رهبر معظم انقلاب آن را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرموده‌اند، دوچندان شده است، به‌گونه‌ای که آنها می‌توانند با به‌کارگیری ابزارها و فناوری‌های نوین، به آگاهی‌بخشی، تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در جهش تولید، تسهیل ارتباط بین مردم و تولیدکنندگان، انعکاس دستاوردها و تجارب موفق، حمایت از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و ... بپردازند که امیدوارم در این راستا، جهادگران عرصه روابط‌عمومی جهاددانشگاهی نیز بتوانند با تعهد و تلاش مضاعف، گام‌های مؤثری در تحقق شعار امسال بردارند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به‌تمامی فعالان عرصه روابط‌عمومی و به‌ویژه همکاران پرتلاشِ جهاددانشگاهی که آگاهانه پا به عرصه فعالیتی دشوار گذاشته‌اند، زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه آنان را ارج نهاده و از ایشان قدردانی می‌کنم و امیدوارم با همدلی و همراهی تمامی فعالان این حوزه شاهد ارتقای روزافزون جایگاه روابط‌عمومی در جهاددانشگاهی و نقش‌آفرینی مؤثر آن در تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

حسن مسلمی نائینی
رییس جهاددانشگاهی
۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha