• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403022619076
  • خبرنگار : 50130

استاندار کردستان:

مجتمع فرهنگی هنری سنندج به پاتوقی برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر تبدیل شود

مجتمع فرهنگی هنری سنندج به پاتوقی برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر تبدیل شود

ایسنا/کردستان استاندار کردستان با اشاره به اهمیت پروژه فرهنگی و هنری شهدای شهرداری سنندج، گفت: استان فرهنگی کردستان به ویژه شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان به چنین فضاهایی نیاز دارد.

 اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز چهارشنبه(۲۶ اردیبهشت) در مراسم بهره‌برداری از پروژه مجتمع فرهنگی شهدای سنندج، سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان در اردیبهشت ۸۸ را نقطه عطفی در تاریخ این استان ذکر و اظهار کرد: وضعیت توسعه‌ای استان در قبل و بعد از سفر رهبر معظم انقلاب بسیار متفاوت بوده و معتقدم که متاسفانه دستاوردهای سفر رهبری به استان کردستان به خوبی تبیین نشده است.

وی، در ادامه این مراسم با اشاره به اهمیت پروژه فرهنگی و هنری شهدای شهرداری سنندج افزود: استان فرهنگی کردستان به ویژه شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان به چنین فضاهایی نیاز دارد و امید است که این مجتمع فرهنگی هنری به پاتوقی برای فعالان عرصه فرهنگ و هنر تبدیل شود .قطعا در فرآیند ارائه خدمات فرهنگی، عمومی، هنری، خدماتی و غیره نقاط ضعف و قوت وجود دارد، لذا باید در زمان نقد، نقاط قوت و ضعف را با هم دید و از این مجموعه حمایت صورت بگیرد.

استاندار کردستان، شهر سنندج را دارای بافت ناکارآمد و حاشیه نشینی زیادی ذکر کرد و ادامه داد: ۳۵ درصد مجموع شهرهای استان بافت ناکارآمد بوده و اقدامات توسعه‌ای در چنین بستری نیاز به تلاش جهادی دارد.

زارعی کوشا، با تاکید بر اینکه مدیر باید به نحوی کار کند که عموم مردم رضایت داشته باشند، افزود: طی یکی دو سال اخیر با برنامه‌ریزی‌های مناسب پارک‌های بزرگ مقیاس در نقاط مخالف شهر احداث شده که زمینه را برای بهره‌مندی مردم از خدمات عادلانه و ارتقای رضایتمندی فراهم کرده است.

استاندار کردستان، بر رعایت بیشتر حقوق پرسنل و مردم، بر خدمات‌رسانی بیشتر به شهر و شهروندان، تاکید و عنوان کرد: همه باید دست به دست هم در مسیر خدمت به مردم استان تلاش کنیم و در این راستا تمام توان خود را بکار گیریم.

وی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در استان عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی بتوانیم بسترهای توسعه همه‌جانبه در این استان را فراهم سازیم و با پاسخگویی به مطالبات مردمی زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر آنها را فراهم سازیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha