• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403022619077
  • خبرنگار : 71533

توضیحات وزیر کشور درباره برخورد با ماموران متخلف فراجا

توضیحات وزیر کشور درباره برخورد با ماموران متخلف فراجا

وزیر کشور درباره برخورد با ماموران متخلف فراجا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره برخورد با ماموران متخلف فراجا و علت اطلاع‌رسانی نکردن در این زمینه و ایجاد شائبه‌هایی در اذهان مردم، تصریح کرد: طبیعی است در هر کاری هر مأموری اگر تخلف کند با او برخورد می‌شود، اما آنچه که شنیدم در فضای مجازی درباره یک مورد خاص پخش شده و در آن مورد خاص آنچه توسط فراجا انجام شده این بوده که به خانمی تذکر حجاب داده شده، اما در برابر اجرای قانون و رعایت حجاب، مقاومت و در واقع خود را برهنه کرده است.

وحیدی ادامه داد: نیروی انتظامی با پتویی ایشان را پوشانده و طبق ضوابط عمل کرده است، اما آنچه منعکس شده، ظاهراً جور دیگری بوده است. باید از تقطیع و انحراف موضوعات جلوگیری کرد تا کاری که فراجا براساس موازین قانونی به آن عمل کرده، جور دیگری مطرح و حاشیه‌سازی انجام نشود.

وی تأکید کرد: ایستادگی برابر قانون یا جلوگیری از اجرای آن، غلط و تقبیح‌شده‌ است. اگر موردی پیدا شود که مأموری واقعاً اشتباهی داشته باشد، بیش و پیش از همه خود فراجا با او برخورد خواهد کرد.

وزیر کشور همچنین درباره برگزاری انتخابات و آمار مشارکت، گفت: در خصوص انتخابات اطلاعات لازم از سوی سخنگوی ستاد انتخابات اعلام شده است. هرچند برخی تلاش کردند با انتخاب گزینشی یک مطلب، کار بزرگ مردم را زیر سئوال ببرند؛ مطرح شده بود که مردم حماسه آفریدند اما عده‌ای سعی کردند این مطلب را به مرحله دوم انتخابات ربط دهند که اظهارنظرهای متفاوتی از سوی برخی افراد به همراه داشت.

وحیدی افزود: آنچه مطرح شد درباره کل انتخابات بود که از سوی مردم به بهترین نحو انجام و در بالاترین سطح امنیت و سلامت و با رقابت خیلی خوب و مشارکتی ارزشمند، محقق شد. اینکه افرادی سعی می‌کنند این امر را کم نشان دهند یا اینکه تلاش می‌کنند واژه «حماسه» را به دور دوم انتخابات ربط دهند تا حرف خود را محقق کنند کار واقعاً اشتباهی است.

وزیر کشور ادامه داد: این افراد اگر انصافی دارند درباره اهمیت برگزاری انتخابات در بهترین سطح سلامت و امنیت و ابتکاراتی که در آن انجام شد، صحبت کنند. باید کسانی که صحبت می‌کنند سعی کنند منصفانه صحبت کنند، نه اینکه مطلبی را آنطور که دوست دارند تغییر جهت دهند تا حرف خود را محقق کنند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اجرای نرخ‌های جدید جرایم رانندگی، اظهار کرد: کار رسیدگی به این امر در دولت تمام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha