• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403022619095
  • خبرنگار : 71489

در جلسه امروز شورای نگهبان مطرح شد

توصیه آیت‌الله جنتی به منتخبان مجلس دوازدهم؛ اولویت اصلی چاره‌اندیشی برای حل مشکلات کشور باشد

توصیه آیت‌الله جنتی به منتخبان مجلس دوازدهم؛ اولویت اصلی چاره‌اندیشی برای حل مشکلات کشور باشد

دبیر شورای نگهبان گفت: برگزیدگان مردم باید رقابت‌های انتخاباتی را پایان‌یافته بدانند و اولویت اصلی‌شان، چاره‌اندیشی برای حل مشکلات کشور باشد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ این شورا در خصوص مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار شد، اظهار کرد: با مشخص شدن تکلیف ۴۵ کرسی باقی‌مانده، در روزهای آینده شاهد آغاز به کار دوره جدید مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: فرصت چهارساله نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی یک نعمت بسیار ارزشمند است و نمایندگان باید با تلاش و جدیت در انجام وظایف قانونی خویش، شکرگزار این نعمت باشند و به نحوی عمل کنند که این دوره نمایندگی جزو باقیات الصالحات آنها باشد.

دبیر شورای نگهبان همچنین تاکید کرد: برگزیدگان مردم باید رقابت‌های انتخاباتی را پایان‌یافته بدانند و اولویت اصلی‌شان، چاره‌اندیشی برای حل مشکلات کشور باشد و در این راه، سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده را مدنظر قرار دهند و برای اجرایی شدن آنها برنامه‌ریزی کنند.

دهه کرامت فرصتی برای نشر آموزه‌های الهی است

آیت‌الله جنتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه کرامت گفت: امروز روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) شاهچراغ است و در آستانه سالروز میلاد با برکت امام رضا (ع) نیز قرار داریم. این مناسبت‌ها فرصت‌های مناسبی برای نشر آموزه‌های الهی است که در سیره بزرگان دینی جلوه‌گر شده است.

وی عنوان کرد: آشفتگی دنیای امروز که تحت تاثیر مناسبات منفعت‌طلبانه و ظالمانه جهان سلطه به وجود آمده، درمانی جز معارف و آموزه‌های الهی ندارد. معرفی صحیح حیات طیبه اولیای الهی، تشنگان حقیقت را جذب خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha