• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403022619175
  • خبرنگار : 71468

انتقاد مصطفی جوادی از حقوق ۱۵ میلیونی کمیته ملی المپیک: پس دادیم/ مستقیم گفتند مدال نمی‌گیریم

انتقاد مصطفی جوادی از حقوق ۱۵ میلیونی کمیته ملی المپیک: پس دادیم/ مستقیم گفتند مدال نمی‌گیریم

قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: کمیته ملی المپیک حقوق ۱۵ میلیون تومانی به ما دادکه پس دادیم و نشان دادند نسبت به وزنه‌برداری چه تقکری دارند. 

به گزارش ایسنا، مصطفی جوادی در نشست خبری فدراسیون وزنه‌برداری در مورد آخرین وضعیت رکوردی خود بیان کرد: در مورد رکورد نمی‌توان صحبت کرد. تا المپیک به اوج می‌رسیم و بهترین وزنه ها را می‌زنیم.

او در مورد صحبت های ناامیدانه نسبت به مدال آوری وزنه برداری گفت: همیشه پیش بینی همین بوده و مسابقات قبلی هم همین بوده است اما  مسابقات قابل پیش بینی نیست و ممکن است خیلی اتفاقات بیفتد و  شرایط به طور کلی عوض شود. این خبرها از سمت کمیته ملی المپیک رسید  و حقوق جالبی هم ندادند. ما حقوق ها را پس دادیم  چون نشان دادند روی ما حساب باز نکرده‌اند. با این حقوق‌ها که رد کردند معلوم بود چه در ذهن دارند و ما حقوق ها را پس دادیم چون حرکت جالبی نبود.

جوادی در مورد میزان حقوقی که دریافت کردند، تاکید کرد: کف حقوق ۱۵ میلیون تومان بود و به طور مستقیم نشان دادند که ما هیچ مدالی نمی‌گیریم. این مشخص می‌کند چه تفکری نسبت به ما دارند. داودی در جام جهانی مدال نقره گرفت و من قهرمان جهان شدم و وقتی این مدال ها کسب شد اما این مدلی رفتار می‌شود زیاد جالب نیست. 

قهرمان جهان در مورد رکوردهای ایده‌آل او برای المپیک گفت: شرایط تمرینی ما به گونه ای نیست که ۱۰۰ درصد توان خود را بگذاریم و ماه‌های آینده برای افزایش رکورد اقدام می‌کنیم. هر چه بیشتر رکورد بزنم بهتر است و هدفم این است در المپیک بیشتر از قبل وزنه بزنم و در صحنه المپیک شرایط خوبی داشته باشم. 

او در مورد حمایت فدراسیون تاکید کرد: فدراسیون الان تنها ارگانی است که به نفع ما کار می‌کند و شرایط خوبی را فراهم کرده است. سالن تمرین شرایط خیلی بهتری نسبت به قبل دارد و خوابگاه هم در حال آماده شدن است.

جوادی در مورد اینکه به طور مداوم تست دوپینگ می‌دهد، تصریح کرد: از سال ۲۰۲۱ که نقره گرفتم از همان موقع تا الان تست می‌گیرند و این یک روال عادی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha