• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403022619228
  • خبرنگار : 71234

انتقاد باقرزاده از تصویب تخصیص ارز ترجیحی برای واردات برنج

انتقاد باقرزاده از تصویب تخصیص ارز ترجیحی برای واردات برنج

نماینده بابلسر در مجلس با اشاره به اصرار مجلس بر مصوبه خود در تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی گفت: از شورای نگهبان و شورای نظارت مجمع و دولت می خواهم کمک کنند تا مشکل نیروهای شرکتی برطرف شده و تبدیل وضعیت آنها انجام شود.

به گزارش ایسنا، علی اصغر باقرزاده در جلسه علنی‌ امروز در نطق میان دستور خود یکی از مهم‌ترین مشکلات را موضوع برنج دانست و گفت: امروز کشاورزان در بدترین شرایط موجود در حال فعالیت کشاورزی بوده ولی باز امیدوار به فضل الهی هستند. امروز کشاورزان ما با دغدغه تامین سوخت مواجه هستند و برای تامین سوخت به دنبال این اداره و آن اداره می باشند. مشکل گرانی سم که سر به فلک کشیده است و همچنین تامین کود یک مشکل اساسی شده است به نحوی که هنوز کود خودشان را دریافت نکردند و فصل کشاورزی در حال انجام است امروز ما نمی دانیم بر چه اساسی هزینه آب بها چندین برابر شده است و از یک زمین چندین بار پول آب بها گرفته می شود.

وی ادامه داد: از تسهیلات کشاورزی و تسهیلات برای ادوات و ماشین آلات کشاورزی خبری نیست؛ با همه این مشکلات اما کشاورزان در حال انجام کار هستند. در چنین شرایطی دولت اختصاص ارز ترجیحی برای واردات برنج را تصویب می کند. سوال این است که آیا مشکل تامین ارز در کشور برطرف شده و ما مشکل ارز برای تامین دارو نداریم که برای برنج ارز قرار می دهید؟ این مافیا قدرت و ثروت را در هم شکنید و خبر خوشی را برای مازندران بدهید.

این عضو مجمع نمایندگان استان مازندران  پسماند و زباله و آب را به عنوان مشکلات جدی این استان تعبیر کرد و افزود: منطقه آزاد به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاورد دولت در استان مازندران است لذا در سفر استانی دولت حتما مصوبه‌ای برای اجرایی شدن هر چه سریع‌تر این موضوع باشد.

باقرزاده در ادامه با اشاره به اصرار مجلس بر مصوبه خود در تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی گفت:  از شورای نگهبان و شورای نظارت مجمع و دولت می خواهم کمک کنند تا مشکل نیروهای شرکتی برطرف شده و تبدیل وضعیت آنها انجام شود.

وی بر لزوم پرداخت حقوق نیروهای شرکتی شرکت مخابرات تاکید کرد و گفت: شرکت مخابرات با تغییر پیمانکار به نیروهای شرکتی ظلم کرده است و آنها را تهدید به اخراج می کند.

انتهای پیام

باقرزاده همچنین خواستار اجرای هرچه سریعتر قانون همسان سازی بازنشستگان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha