• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403022619360
  • خبرنگار : 71460

فهرست بلندبالای لیورپول برای فصل جدید

فهرست بلندبالای لیورپول برای فصل جدید

آرنه اسلات با فهرست نسبتاً بلندی از کارهایی که باید انجام دهد به لیورپول خواهد آمد.

به گزارش ایسنا، لیورپول در تابستان امسال با جدایی یورگن کلوپ موافقت کرد و آرنه اسلات جایگزین او می‌شود. سرمربی فاینورد با لیست بلندبالایی به آنفیلد خواهد آمد تا اصلاحات لازم را انجام دهد. فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی نیز تایید کرده است که آرنه اسلات، سرمربی موفق فاینورد، فصل آینده هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی خواهد شد.

لیورپول در این فصل پیشرفت قابل توجهی داشته اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

به گزارش سایت لیورپول، یک اولویت مهم در نقل و انتقالات برای لیورپول وجود دارد که در تابستان امسال باید حل شود؛ اضافه کردن یک مدافع میانی به تیم. با توجه به اینکه جوئل ماتیپ به عنوان بازیکن آزاد از تیم می‌رود و ابراهیما کوناته نیز زیاد آسیب می‌بیند، لیورپول باید یک مدافع خوب به خدمت بگیرد.

علاوه بر این، اضافه کردن یک هافبک دیگر به ترکیب چیز بدی نیست (حتی اگر استفان بایچتیچ بازگردد و بابی کلارک نیز آماده شود). همین امر را می توان برای خط حمله نیز گفت اضافه کردن یک مهاجم شش‌دانگ به ترکیب می‌تواند تاثیر مثبتی در تیم داشته باشد.

صلاح در سال ۲۰۲۴ در اوج نبود اما ستاره مصری بهترین مهاجم قرمزها بود و احتمالا یک فصل دیگر نیز در تیم می‌ماند. 

فهرست بلندبالای لیورپول برای فصل جدید

تغییر شیوه مربیگری در آنفیلد

با حضور اسلات در لیورپول برای فصل بعد، تغییراتی برای تغییر سبک بازی تیم ایجاد خواهد شد. دستیار او، سیپکه هالشوف در آنفیلد به او ملحق خواهد شد و اکنون او از نقش خود در هلند استعفا کرده است.

هدف اسلات این است که روش بازی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی کند. وقتی قرمزها به تمرینات پیش فصل برگردند، بسیاری از بازیکنان لیورپول باید خودشان را با یک سبک بازی جدید وفق دهند و این می‌تواند کار اسلات را در شروع سخت کند.

آرنه اسلات گران‌ترین سرمربی هلندی تاریخ خواهد بود زیرا لیورپول مبلغی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون یورو بابت فسخ قراردادش به تیم هلندی پرداخت می‌کند. جزئیات نهایی این قرارداد در روزهای آتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۰:۵۵

همینمون کم بود لیورپول رو بدن دست همچین ادمی

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۱ ۲۳:۰۱

کلوپ کجایی