• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403022619455
  • خبرنگار : 50658

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین تمدید قرارداد سه بازیکن و مربی در تیم فوتسال کراپ، سنگنورد قزوینی در اندیشه کسب سهمیه المپیک و قضاوت داوران استان در لیگ‌های فوتسال و فوتبال کشور اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

مدیران باشگاه کراپ الوند قرارداد سه بازیکن و مربی خود را برای فصل جدید لیگ برتر تمدید کردند.«علی اکرمی» بازیکنان فصل گذشته کراپ برای فصل جدید لیگ برتر با مدیران کراپ به توافق رسید و قرارداد خود را تمدید کرد.

«سیدعلی کیایی» مربی فصل گذشته مقاومت البرز هم مربی جدید کراپ برای فصل جدید معرفی شد. «احسان افرازیده» مربی بدنساز کراپ الوند هم قرارداد خود را با کراپ تمدید کرد. نماینده فوتسال استان تمرینات خود را از ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز خواهد کرد.

سنگنورد قزوینی در اندیشه کسب سهمیه المپیک

به گزارش ایکنا، «رضا علیپور» کاپیتان قزوینی تیم ملی سنگنوردی سرعت کشورمان برای کسب سهمیه المپیک پاریس به مصاف رقبا می‌رود.

علیپور برای کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های جام جهانی شانگهای چین به مصاف حریفان می‌رود. این رقابت‌ها پس فردا در ۲ بخش مقدماتی و فینال برگزار خواهد شد.

قضاوت داوران استان در لیگ‌های فوتسال و فوتبال کشور

«مهدی دوستی» کمک داور دوم دیدار تیم‌های نیرو زمینی تهران و شهرداری بم خواهد بود. «سینا علی‌اکبری» و «حمیدرضا کشاورز» هم در مرحله رفت مسابقات مناطق فوتسال بزرگسالان کشور در اردبیل حضور خواهند  داشت.

«علی محمودی» هم داور وسط تیم‌های شهرداری نوشهر و ستارگان سرخ آسیا در چارچوب مسابقات لیگ ۲ فوتبال خواهد بود. «رضا بیژن‌نیا»، «ابراهیم فارسی» و «سینا مولایی محمودی» را در امر قضاوت همراهی می کنند.

«علیرضا طاهرخانی» هم به عنوان کمک داور اول و «مجتبی قاسمی» به عنوان کمک داور دوم دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و آریو اسلامشهر را در چارچوب مسابقات لیگ یک فوتبال قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha