• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022619533
  • خبرنگار : 50617

ایران قوی، مازندران سربلند

تشریح برنامه حضور هیأت همراه رئیس جمهور در شهرستان‌های مازندران

تشریح برنامه حضور هیأت همراه رئیس جمهور در شهرستان‌های مازندران

ایسنا/مازندران در دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران، وزرا، معاونان و مشاوران او با حضور در شهرستان‌ها به مشکلات مردم استان رسیدگی می‌کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دور دوم سفرهای استانی، پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همراه هیأت همراه به استان مازندران سفر می‌کند و تا روز جمعه در استان حضور خواهد داشت.

دیدار مردمی، حضور در جمع نخبگان، خانواده شهدا، ایثارگران، شورای اداری و بازدید از چندین پروژه عمرانی و زیربنایی از برنامه‌های سفر دو روزه آیت الله رئیسی به مازندران است.

در این سفر دو روزه هیات دولت به مازندران، وزیر آموزش و پرورش از مدرسه روستای میارکلای شهرستان ساری، مدرسه نیمه کاره الزهرا شهر زیرآب سوادکوه، مدرسه نیمه کاره امیرده شهر پل سفید سوادکوه و زمین فوتبال نیمه کاره شهر زیرآب و پل سفید سوادکوه بازدید خواهد کرد.

صحرایی همچنین در سالن ورزشی امام رضا(ع) شهر شیرگاه سوادکوه شمالی، کانون فرهنگی امام حسین(ع) شهر پل سفید سوادکوه حاضر خواهد شد.

وی ضمن بازدید از طرح گردشگری اندرگلی حاج بابایی سوادکوه شمالی، از بازارچه‌های سنتی روستای کلیج خال و شارقلت سوادکوه شمالی بازدید می‌کند.

تشریح برنامه حضور هیأت همراه رئیس جمهور در شهرستان‌های مازندران

وزیر آموزش و پرورش در دور دوم سفر به مازندران در نشست نخبگانی با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی و نشست با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش با حضور فرهنگیان و معلمان استان شرکت خواهد کرد.

سید احسان خاندوزی با بازدید از شرکت‌های حلاوت تولید کننده صنایع غذایی و لبنیات در نکا و بهپاک تولیدکننده صنایع غذایی در بهشهر؛ سفر کاری خود را در مازندران آغاز می‌کند.

وی پس از بازدید از شرکت امیرآبادگرین ترمینال کیش در منطقه آزاد امیرآباد بهشهر و کشتی سازی صدرا در بهشهر، مشکلات شرکت عظیم گستر تولید کننده محصولات لوازم خانگی در گلوگاه را بررسی خواهد کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی از واحد زنجیره تولید گوشت و مرغ ساوانا در گلوگاه بازدید کرده و در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه در بهشهر و تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ماموریت‌های این وزارتخانه حاضر می‌شود.

تشریح برنامه حضور هیأت همراه رئیس جمهور در شهرستان‌های مازندران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مازندران، در آئین افتتاح بیمارستان ۲۷۰ تختخوابی رازی قائمشهر، اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار، مرکز جامع سلامت شهید بصیر فریدونکنار، مرکز آنژیوگرافی بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس و مرکز جامع سلامت ۲۰۰۰ تنکابن شرکت خواهد کرد.

بهرام عین اللهی از مجتمع بیمارستانی ۱۱۰۰ تختخوابی آیت الله طبرسی ساری و مجتمع دانشگاه پیامبر اعظم (ص) ساری بازدید می کند.

تشریح برنامه حضور هیأت همراه رئیس جمهور در شهرستان‌های مازندران

بازدید از بخش‌های آی سی یو، ارتوپدی و رادیولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) ساری، پروژه‌های نیمه کاره درمانی ثامن الاحجج گلوگاه، بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر، بیمارستان امام حسین (ع) نکا، بازدید از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی نور و حضور در نشست نخبگانی با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های فریدونکنار و قائمشهر از دیگر برنامه‌های عین اللهی در دور دوم سفر به مازندران است.

وزیر جهاد کشاورزی از مرکز پرورش ماهیان خاویاری و پایانه محصولات شیلاتی جویبار، شرکت طبیعت سبز پارس کهن و مرکز اصلاح نژاد گاو سیمینتال در آمل، روستای مولد وازیک محمودآباد و مجتمع پروار بندی ۱۰۰۰ در نور بازدید خواهد کرد.

علی اکبر محرابیان در آئین بهره‌برداری از خط انتقال آب شرب شهری و احداث مخزن ۲۰۰۰۰ متر معکبی و افتتاح پروژه برق خورشیدی ۱۶۰ کیلو واتی ساری شرکت می‌کند.

تشریح برنامه حضور هیأت همراه رئیس جمهور در شهرستان‌های مازندران

وزیر نیرو پس از بازدید از پروژه ساختمان سد گلورد و پل زیر قوسی سد برای دسترسی روستاهای بالادست در بهشهر، درآئین افتتاح طرح توسعه پست ۴۰۰ به ۲۳۰ به ۶۳ کیلو ولت مرکز مازندران در شهرستان ساری به ظرفیت ۴۰۰ مگا ولت آمپر حضور خواهد یافت.

وی از آئین افتتاح پست ۲۳۰ به ۶۳ کیو ولت بهشهر، علمده به ظرفیت ۴۸۵ مگا ولت آمپر، پست‌های فوق توزیع ۶۳ به ۲۳ کیلو ولت بانک مرکزی نوشهر، فریدونکنار، پرچیکلا قائم شهر و ... به ظرفیت ۴۵۵ مگا ولت آمپر، خطوط انتقال و فوق توزیع ۲۳۰ و ۶۳ کیلو ولت به ظرفیت ۲۰۹ کیلومتر مدار در نوشهر بازدید خواهد کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از سایت فرودگاه و پست برق بابلسر بازدید می‌کند و به ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری جویبار خواهد رفت.

وی با حضور در نشست نخبگانی با هدف و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های بابلسر و جویبار و همچنین نشست با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم سفر کاری خود را در مازندران به پایان می‌رساند.

تشریح برنامه حضور هیأت همراه رئیس جمهور در شهرستان‌های مازندران

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در شهرستان‌های نوشهر و چالوس، از چندین مجموعه گردشگری بازدید خواهد کرد و در نشست با سرمایه‌گذاران حوزه میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی منطقه غرب استان حاضر خواهد شد.

تشریح برنامه حضور هیأت همراه رئیس جمهور در شهرستان‌های مازندران

قابل ذکر است؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آمل و بابل، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در عباس آباد و کلاردشت، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نکا، بهشهر و قائمشهر به مشکلات مردم رسیدگی خواهند کرد.

همچنین معاون امور مجلس رئیس جمهور،رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت به همراه آیت الله رئیسی در سطح استان مازندران به بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات حوزه تخصصی می پردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha