• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403022619552
  • خبرنگار : 90047

فریبا: استقلال فقط به ۳ امتیازها فکر کند نه شکل بازی

فریبا: استقلال فقط به ۳ امتیازها فکر کند نه شکل بازی

پیشکسوت استقلال گفت: در حال حاضر استقلال در آرامش به سر می‌برد و با تداوم این آرامش می‌تواند قهرمان شود.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم استقلال در سه بازی باقی مانده و شانس این تیم برای قهرمانی، اظهار کرد: در سه بازی باقی مانده بازی‌ها سخت است و مثل جام حذفی می‌ماند. هر تیمی که امتیاز از دست بدهد در حقیقت قهرمانی را از دست می‌دهد. به اعتقاد من بازی استقلال با نساجی مازندران یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ است که در قائمشهر برگزار می‌شود. این تیم چون امتیاز لازم را کسب کرده و احتمال سقوط آن کم است برابر استقلال بسته بازی می‌کند تا امتیاز بگیرد. ساکت الهامی مربی این تیم تا به امروز نشان داده که جلوی تیم‌های بزرگ همچون استقلال و پرسپولیس عملکرد موفقی داشته و برابر تراکتور، ملوان و پرسپولیس بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: سه بازی باقی مانده حساسیت بالایی دارد و اشتباه اول، اشتباه آخر هر تیمی است بنابراین استقلال باید بازی‌های آینده خود را به ویژه برابر نساجی با تمرکز بالا بازی کند تا شانس قهرمانی خود را از دست ندهد، البته الان روحیه بازیکنان خیلی خوب است و به جز سمت راست هیچ ضعف دیگری در هیچ کدام از پست‌ها ندارد و شرایطش راضی کننده است.

 پیشکسوت استقلال همچنین درباره وضعیت پرسپولیس برای قهرمانی گفت: پرسپولیس نیز اکنون مانند استقلال شرایط خوبی دارد و دنبال لغزش استقلال است تا امتیاز بگیرد. البته بازی سختی برابر شمس آذر دارد و باید دید در این بازی چه اتفاقی رخ خواهد داد. هر چند معتقدم استقلال با یک امتیاز بیشتر شانس زیادی برای قهرمانی دارد مگر اینکه امتیاز از دست بدهد.

فریبا ادامه داد: استقلال در سه بازی باقی مانده به تنها چیزی که باید فکر کند کسب ۳ امتیاز است. اینکه با چه مدلی بازی کند اهمیت ندارد. هر کدام از این بازی‌ها برای استقلال مثل جام حذفی است که اگر امتیاز از دست بدهد از کورس قهرمانی عقب می‌افتد.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر آرامش در استقلال برقرار است و مثل گذشته درگیر حاشیه نیست. این آرامش به استقلال برای رسیدن به قهرمانی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha