• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403022619614
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

اتفاق نادر برای مچ پای بازیکن پرسپولیس!/ رونالدو با کدام پا وارد زمین می‌شود ؟

اتفاق نادر برای مچ پای بازیکن پرسپولیس!/ رونالدو با کدام پا وارد زمین می‌شود ؟

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، با پایان پنجره انتخابی المپیک، فهرست کامل کشتی‌گیران آزاد که سهمیه حضور در المپیک پاریس را گرفتند، مشخص شد.

مسابقات کشتی انتخابی المپیک در استانبول ترکیه برگزار شد و چهره کشتی‌گیرانی که سهمیه بازیهای المپیک پاریس را گرفتند، مشخص شد. بر این اساس تیم کشتی آزاد ایران نیز در ۵  وزن در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت و در وزن ۵۷ کیلوگرم نماینده ندارد.

ماجرای عجیب مصدومیت سعید صادقی!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل پرت شدن از ارتفاع دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده است.

سعید صادقی که دیروز (سه‌شنبه) به استراحت می‌پرداخت، در خانه شخصی خود از ارتفاع به زمین افتاده و به همین دلیل مچ پای او دچار مصدومیت شده است.

مهمترین بازی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها کدام است؟

کارشناس و مربی والیبال معتقد است دیدار اول تیم ملی در لیگ ملت‌های والیبال که بازی با صربستان است، مهمترین مسابقه ایران در این دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شود.

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از سه‌شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳ در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و دهم تیر با معرفی تیم‌های برتر گروه مردان به پایان می‌رسد. این مسابقات آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال ایران است که در پایان مرحله مقدماتی بر اساس رنکنیگ، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.

تشریح یک باگ نقل و انتقالاتی/ جرائم مالی جدید در انتظار فوتبال ایران؟

یک کارگزار رسمی فیفا در یادداشتی به تشریح موضوعی مغفول مانده در قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایران پرداخت.

«در فوتبال کنونی‌ جای انکار نیست‌ که‌ جهت‌ تقویت‌ بنیه‌ فنی‌ و تکنیکی، باشگاه‌ها فراخور نیاز خود مبادرت به‌ جذب بازیکنان و مربیانی‌ می‌کنند که‌ دارای تابعیت‌ کشور دیگری هستند. این‌ بازیکنان که‌ به‌ جهت‌ وجود عنصر تابعیت‌ در کشور میزبان خارجی‌ محسوب می‌شوند از لحاظ اصل‌ ثبات و احترام قراردادی تحت حمایت‌ فیفا قرار دارند و در مقایسه‌ با بازیکنان داخلی‌ قوانین‌ سفت‌ و سخت‌تری در حوزه پرداخت‌ها و طول مدت قرارداد برای این‌ گونه‌ بازیکنان پیش‌ بینی‌ شده است.

انتقاد مصطفی جوادی از حقوق ۱۵ میلیونی کمیته ملی المپیک: پس دادیم/ مستقیم گفتند مدال نمی‌گیریم

قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: کمیته ملی المپیک حقوق ۱۵ میلیون تومانی به ما دادکه پس دادیم و نشان دادند نسبت به وزنه‌برداری چه تقکری دارند.  

مصطفی جوادی در نشست خبری فدراسیون وزنه‌برداری در مورد آخرین وضعیت رکوردی خود بیان کرد: در مورد رکورد نمی‌توان صحبت کرد. تا المپیک به اوج می‌رسیم و بهترین وزنه ها را می‌زنیم.

سرپرست مدیرعاملی استقلال تبرئه شد

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، سرپرست مدیرعاملی استقلال را تبرئه کرد.

باشگاه پرسپولیس چندی پیش از فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال بابت مصاحبه علیه این باشگاه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرده بود که با رای این کمیته، سمیعی جریمه نقدی شد.

عادت‌های عجیب رونالدو در زمین فوتبال

کریستیانو رونالدو به خاطر عادات فردی خاص خود در زمین شناخته شده است.

مهاجم النصر از زمان انتقالش به عربستان هیچ نشانه‌ای از افول از خود نشان نداده است. او با ۵۴ گل در ۵۹ بازی برای باشگاه خود و تیم ملی کشورش، بیشترین گل را در بین تمام بازیکنان جهان به ثمر رسانده است. رونالدو به عنوان یکی از باپشتکارترین ورزشکاران تاریخ شناخته می شود. او همیشه ساعت‌ها تمرین اضافی انجام می دهد و مدام به تمرین و پیشرفت فکر می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha