• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403022619628
  • خبرنگار : 50589

نصرتی: زندگی ما وابسته به نتایج تراکتور است

نصرتی: زندگی ما وابسته به نتایج تراکتور است

ایسنا/آذربایجان شرقی مربی تراکتور گفت: زندگی ما وابسته به نتایج تراکتور است و اگر تراکتور خوب نتیجه بگیرد روی ما می‌شود که بیرون برویم ولی زمانی که نتیجه نگیرد هیچ دلی نیست.

محمد نصرتی، در جریان دیدار دوستانه برگزار شده به یاد مرحوم رضا حسن‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آقا رضا از بازیکنان خوب و باکیفیت آذربایجان بود و بسیار دفاع پرقدرتی بود. یک بازیکن چپ پای خاص بود و از بانیان این مراسم و بزرگداشت تشکر می‌کنم. انشالله ادامه‌دار باشد و قدر افرادی که زحمت می‌کشند را بدانیم.

او درباره وضعیت تمرینات تراکتور گفت: بعد از فعل و انفعالاتی که در کادر فنی رخ داد وضعیت خوب بوده. توانستیم از ۴ بازی ۳ برد و یک تساوی داشته باشیم. بچه‌ها متمرکز کار می‌کنند و قهرمانی در جام حذفی یکی از اهداف ماست و انشالله که بتوانیم با توکل بر خدا و با انرژی هواداران به این مهم برسیم که این کوچکترین کاری است که می‌توانیم برای آنها انجام دهیم.

مربی تراکتور درباره کلین شیت‌های متوالی تیمش اضافه کرد: ساختار و سازمان دفاعی تیم ما خیلی خوب است و این صرفا به مدافع و دروازه‌بان برنمی‌گردد. همه در ساختار دفاعی کمک می‌کنند و همانطور که همه در حمله شرکت می‌کنیم، در دفاعم کنار هم می‌ایستیم. این به نحو احسن انجام می‌شود و توقعی جز این هم نیست. گلرمان ملی پوش است، شجاع خلیل زاده فیکس تیم ملی است و عارف هم که سابقه دعوت شدن دارد. محمد نادری هم پتانسیل این را نشان داده و در مجموع فکر می‌کنم شرایط خوب است هافبک‌های دفاعی ما هم اینگونه است. مهدی حسینی به مینی کمپ‌های تیم ملی دعوت شده و صفا هادی هم که در عراق بازی می‌کند.

نصرتی درباره شرایط اضافه شدن یحیی گل محمدی گفت: من همان اوایل صحبت کردم و گفتند که فقط باید دست به دست یکدیگر داد تا بتوانیم در این برهه حساس نتایج بهتر شود. الحمدلله این اتفاق رخ داده و انشالله که مشکلاتی هم که بر سر راه آقای یحیی هست برطرف شود. ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا بازخورد خوبی داشته باشیم که این اتفاق افتاده.

او تصریح کرد: آقای مطهری هم خودش گفته، در این برهه پست مهم نیست. باید دست به دست یکدیگر داد و چه آقای مطهری، چه امیلیو مربی گلرها و چه آقای عسگری که آنالیزورمان است همه باهم کمک می‌کنیم تا روزهای خوبی رقم بزنیم. تبریز شهر خاصی است. اینگونه بگویم که زندگی ما وابسته به نتایج تراکتور است و اگر تراکتور خوب نتیجه بگیرد روی ما می‌شود که بیرون برویم ولی زمانی که نتیجه نگیرد هیچ دلی نیست. امیدوار هستم نتایج همیشه خوب باشد تا شادی و شعف در جامعه به وجود آمد و برای ما هم تداوم داشته باشد. انشاالله هواداران فردا هم همراه ما باشند.

او ادامه داد: خوشحال هستیم که به مس خوردیم و می‌دانیم حداقل فوتبال بازی می‌کند. انشالله این قدم را برداریم.

به گزارش ایسنا، نصرتی درباره شرایط فنی خودش هم گفت: ای کاش صحنه‌های من را بگیرید و به بچه‌های الان که بازی ما را ندیدند، نشان بدهید. این جوانان که الان به ورزشگاه می‌آیند شاید بازی ما را ندیده باشند اما این تیکه‌ها را که ببینند متوجه می‌شوند. الان انصافا دفاع های ما خوب کار می‌کنند و میلاد کر، شجاع، مهدی و عارف همگی خوب هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha